خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

مردم در سال های اخیر از جهات مختلف در مضیقه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۱۴۸

بهداشت و درمان در سطح جامعه به عنوان یک مسئله ی جدی محسوب می شود / مردم باید از طرح های مهم دولت در این زمینه مطلع شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: مردم طی سال های اخیر از جهات مختلف در مضیقه هستند و همین که شیرینی سلامت را تجربه کنند، موجب افزایش رضایت عمومی از خدمات دولت خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام بنایی در جلسه ی کارگروه سلامت استان قم که در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه بهداشت و درمان در سطح جامعه به عنوان یک مسئله ی جدی محسوب می شود، عنوان کرد: مردم باید از طرح های مهم دولت در این زمینه مطلع شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به آغاز طرح ملی تحول نظام سلامت در اردیبهشت ماه امسال، احساس کارآمدی این طرح توسط مردم را بسیار با اهمیت دانست و افزود: مردم طی سال های اخیر از جهات مختلف در مضیقه هستند و همین که شیرینی سلامت را تجربه کنند، موجب افزایش رضایت عمومی از خدمات دولت خواهد بود.

وی با تاکید بر مدیریت جهادی در بحثبهداشت و درمان، رسیدگی بیش از پیش به بیماران صعب العلاج را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: باید از افرادی که از نظام بیمه و خدمات رفاهی دیگر بی بهره اند دستگیری نموده و ایشان را تجت پوشش قرار دهیم.

حجت الاسلام بنایی همچنین نظارت کارآمد و موثر را در اجرای صحیح طرح اصلاح نظام سلامت ضروری تلقی کرد و افزود: ‌ نظارت و رصد دقیق و جدی با بهره گیری از شیوه های نوین ضامن اجرای صحیح این طرح عظیم ملی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه جایگاه مذهبی شهر قم را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه کوچکترین مسائل در قم بازتاب جهانی دارد، توجه به تهیه ی مواد سالم خوراکی در این شهر را مورد تاکید قرار داد، زیراکه مردم به اعتماد به مسئولان و دستگاههای نظارتی از مصرف مواد غذایی و پروتئینی خود تحقیق و پرسش نمی کنند واین امر مسئولیت ما را دو چندان می سازد.

وی با بیان اینکه همه ی واحدهای تولیدی مواد غذایی در قم باید شناسنامه دار شوند تصریح کرد: نظارت جدی بر استاندارد بودن همه جانبه ی مواد غذایی مردم باید در دستور کار مسئولین بهداشت و درمان استان قرار بگیرد.

حجت الاسلام بنایی همچنین واقعیت سنجی گزارشات دریافتی از ناظرین را بسیار مهم تلقی کرد و خواستار اهتمام متولیان بهداشت و درمان استان به این مهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز