خبرگزاری کار ایران

از سوی معاون وظیفه فرماندهی انتظامی قم اعلام شد؛

فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه ها

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۲۷

کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه ۹۳ هستند می بایست ۷ صبح روز یکشنبه اول تیر ماه در محل معاونت وظیفه عمومی استان حاضر تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

ایلنا: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه ها در تیر ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش ایلنا، سرهنگ ولی ترابی اظهارداشت: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه ۹۳ هستند می بایست ۷ صبح روز یکشنبه اول تیر ماه در محل معاونت وظیفه عمومی استان حاضر تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.
وی اضافه کرد: مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، می توانند به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس + ۱۰) مراجعه کنند.
معاون وظیفه عمومی استان تاکید کرد: مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبیل برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون و برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
آدرس معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم: حد فاصل عوارضی قم - کاشان و عوارضی قم - تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز