خبرگزاری کار ایران

مدیر رسانه ای ماهان تندیس قم:

شروع بازی های ماهان تندیس به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۲۹

تا پایان هفته جاری کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم مشخص می شود / شش تن از بازیکنان بزرگسال به بازی های جام رمضان کویت می روند.

ایلنا: مدیر رسانه ای ماهان تندیس قم گفت: شروع بازی های لیگ برتر فوتسال کشور یک ماه به تعویق افتاد.

جعفر عابدی در گفت و گو با ایلنا پیرامون این خبر گفت: عصر دیروز جلسه ای در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور برگزار شد که پس از آن به باشگاه ما اعلام شد شروع لیگ برتر فوتسال کشور از ۱۶ مرداد ماه به ۱۳ شهریور منتقل شده است.

وی ادامه داد: بعد از آن که سیزده باشگاه کشور در نامه ای از سازمان لیگ فوتسال خواسته بودند به دلیل پیش رو داشتن ماه مبارک رمضان و برگزاری جام رمضان در کویت، تداخل برنامه های آماده سازی تیم ها در این زمان و از همه مهم تر اردوهای تیم ملی امید بازی ها عقب بیفتد، اما کمیته فوتسال کشور و آقای افتخاری با این درخواست موافقت نکرده بودند، اما خوشبختانه دیروز این تصمیم در جلسه هیئت رئیسه سازمان فوتسال کشور دوباره مطرح شد و تصمیم بر این شد تا به درخواست این سیزده تیم، بازی ها یک ماه به تعویق بیفتد.

مدیر رسانه ای باشگاه ماهان تندیس قم در خصوص وضعیت کادر فنی سال آینده این باشگاه خاطر نشان کرد: نباید در این موضوع زیاد عجله کرد، چون آقای جلالی مدیرعامل باشگاه هفته گذشته اعلام کردند سال آینده به تیم داری خود در فوتسال کشور ادامه می دهند، اما با این وجود طبق صحبت هایی که انجام شد، قرار است تا پایان هفته جاری کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم مشخص شود.

عابدی یادآور شد: در سال گذشته با وجود حواشی که برای تیم ایجاد کردند توانستیم به مقام قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور برسیم و در لیگ برتر مقام ششم را کسب کنیم، اما مطمئن باشید در سال جدید و لیگ پیش رو از ابتدا طوری ظاهر می شویم که همه تیم ها ماهان تندیس قم را مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی فوتسال کشور بدانند.

وی با بیان اینکه سیاست چندین ساله فوتسال قم استفاده از بازیکنان بومی می باشد افزود: ما هرساله توانستیم با بهره گیری از بازیکنان جوان و آینده دار استان، جزء مدعیان قهرمانی فوتسال کشور باشیم و امسال نیز این رویه را ادامه خواهیم داد، اما اگر مربی تیم نیاز به بازیکنی غیر بومی دیدند، قطعا مدیرعامل باشگاه در صورت امکان بازیکنان را برای تیم خریداری می کنند؛ همانطور که سال گذشته محمد وزیر زاده، مسعود دانشور و مسلم اولاد قباد را از شهرهای دیگر به تیم اضافه کردند.

مدیر رسانه ای باشگاه ماهان تندیس قم در پاسخ به این سوال که آیا تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ماه مبارک رمضان در جامی شرکت می کند یا خیر، اظهار داشت: در جام رمضانی که در قم برگزار می شود تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم شرکت می کند، اما شش تن از بازیکنان بزرگسال ما به بازی های جام رمضان کویت می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز