خبرگزاری کار ایران

آیت الله سید احمد خاتمی:

آیت الله صافی ذره ای دغدغه مرجعیت خودشان را ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۵۷

دولت باید برای نهادینه کردن احکام قرآن در جامعه اسلامی تلاش مضاعفی داشته باشد / حکومت اسلامی برای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه باید خود را موظف ببیند که قدرت را در خدمت دین قرآن به کار بگیرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: آیت الله صافی گلپایگانی ذره‌ای دغدغه مرجعیت خودشان را ندارند و تنها دغدغه اسلام و تشیع و احکام دین را دارند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید احمد خاتمی شب گذشته در حاشیه بازدید غرفه آیت الله صافی گلپایگانی در نمایشگاه قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به آیه ۴۱ سوره مبارکه حج اظهار کرد: دولت باید برای نهادینه کردن احکام قرآن در جامعه اسلامی تلاش مضاعفی داشته باشد.

وی تصریح کرد: حکومت اسلامی برای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه باید خود را موظف ببیند که قدرت را در خدمت دین قرآن به کار بگیرد.

امام‌جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خویش به حضور مبارک دفاتر مراجع عظام تقلید در بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم ابراز کرد: وجود آثار مراجع در این نمایشگاه بسیار ارزشمند و مبارک است.

وی آثار آیت‌الله صافی را بدیع و ارزشی دانست و گفت: این مرجع عالی‌قدر بیش از پیش دغدغه اسلام و تشیع دارند.

عضو شورای عالی حوزه در ادامه با اشاره به روایت «فاما من کان من الفقهاء صائنا لنفسه حافظا لدینه و مخالفا علی هواه» خاطرنشان کرد: هرگاه برای ملاقات با آیت‌الله صافی گلپایگانی مراجعه می‌کنیم این روایت برای ما یادآور می‌شود.

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: ایشان ذره‌ای دغدغه مرجعیت خودشان را ندارند و تنها دغدغه اسلام و تشیع و احکام دین را دارند.

لازم به ذکر است غرفه آیت‌الله صافی گلپایگانی در سالن جنب مسجد خرمشهر بخش نمایشگاهی، غرفه بخش حوزوی و سالن ۸ بخش مکتوب، غرفه ۶۲ انتشارات دار الزهراء(س)، تا بیست و سوم تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ دایر می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز