خبرگزاری کار ایران

در دیداری دوستانه صورت گرفت؛

شکست صبای قم مقابل تیم ملی امید

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۴۸

در نیمه اول فراهانی بارها مانع از گلزنی بازیکنا تیم ملی امید شد. / تک گل این مسابقه را محمد علی مردانی وارد دروازه صبا کرد / در این میان نباید از کار پسندیده و قابل تقدیر بازیکنان تیم فوتبال صبای قم چشم پوشی کنیم که با وجود گرمای هوا و شرایط سخت مسابقه، با زبان روزه به این رقابت پایان دادند.

تیم ملی امید ایران در دیداری دوستانه، تیم فوتبال صبای قم را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این مسابقه از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه روز شنبه، چهاردهم تیرماه، در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی فوتبال صورت گرفت.

تیم ملی امید ایران در حالی با ترکیب ناصری، مرادمند، عباسی، حیدریه، قاسمی، کریمی، مهدی‌پور، برزای، آقاجان، رضاوند و سخندان به مصاف صبای قم رفته بود که صمد مرفاوی نیز میلاد فراهانی، پیروز قربانی، مجتبی ممبینی‌پور، احمد مهدی‌زاده، محمد امین آرام طبع، فرشید باقری، حسین بادامکی، حمید رضا کاظمی، جلال الدین علی محمدی، احمد حسن‌زاده و آمبونو آچیله را به زمین مسابقه فرستاده بود.

در نیمه اول این دیدار بازیکنان تیم ملی امید بار‌ها دروازه صبا را تهدید کردند که میلاد فراهانی، دروازه بانی که به تازگی از داماش گیلان به تیم قم آمده است، بار‌ها مانع از گلزنی آن‌ها شد و نیمه نخست این دیدار با تساوی صفر – صفر به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم نلو وینگادا تمام بازیکنان خود را تغییر داد و با ترکیبی جدید به زمین آمده بود؛ درحالی که دو بازیکن از یازده بازیکن نیمه دوم تیم ملی، روزبه چشمی و امید قربانی بازیکنان تیم فوتبال صبای قم بودند.

صبایی‌ها نیز در نیمه دوم پنج تغییر داشتند که محسن بیات، امین متوسل‌زاده، قاسم گرامی، بهرام احمدی و محسن کرمی به ترتیب جایگزین سید احمد مهدی‌زاده، آچیله، حسن‌زاده، باقری و بادامکی شدند.

تیم فوتبال صبا در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشت اما بر خلاف جریان مسابقه در دقیقه ۷۵ این محمد علی مردانی بود که دروازه صبای قم را باز کرد تا این رقابت با همین یک گل تمام شود.

از نکات جالب توجه این دیدار می‌توان به حضور آندرانیک تیموریان، هومن افاضلی، مرتضی محصص، عباس جهان بینی مدیرعامل باشگاه صبا، مجتبی رمضان بیگی قائم مقام باشگاه صبا و بازیکنان تیم ملی فوتسال کشور اشاره کرد؛ ضمن اینکه مرتضی کاشی کاپیتان و ابراهیمی بازیکن میانی صبای قم نظاره گر این مسابقه بودند و به بازی نرفتند.

در این میان نباید از کار پسندیده و قابل تقدیر بازیکنان تیم فوتبال صبای قم چشم پوشی کنیم که با وجود گرمای هوا و شرایط سخت مسابقه، با زبان روزه به این رقابت پایان دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز