خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

به ۱۱ هزار جانباز و آزاده در قم خدمت رسانی می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۹۳۴

کلام نورانی مراجع تقلید سرمشقی برای خادمان به فرهنگ ایثار و شهادت و روشنگر مسیر خدمت رسانی هرچه بهتر به ارزشمند ترین انسانها، خانواده های شهدا و ایثارگران می باشد.

ایلنا: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: بنیاد شهید استان قم به بیش از ۶ هزار خانواده شهید و ۱۱ هزار جانباز و آزاده خدمت رسانی می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سردار سیدجواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، امروز پنج شنبه در دیدار با آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعه در قم، اظهار داشت: کلام نورانی مراجع تقلید سرمشقی برای خادمان به فرهنگ ایثار و شهادت و روشنگر مسیر خدمت رسانی هرچه بهتر به ارزشمند ترین انسانها، خانواده های شهدا و ایثارگران می باشد.

وی گفت: امروز مفتخریم که خدمت به شش هزار خانواده شهید و بیش از ۱۱هزار جانباز و آزاده را برعهده داریم و امید است بتوانیم در شهر کریمه اهل بیت(س) خدمت گزار صدیقی برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، گفت: همواره دیدارهایی با خانواده های شهدا انجام می دهیم تا از نزدیک در جریان امور آن ها قرار بگیریم.

آیت الله مکارم شیرازی نیز با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته، نکاتی را در خصوص فعالیت بهتر بنیاد شهید استان قم بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز