خبرگزاری کار ایران

با حضور علما، مراجع تقلید و شخصیت های سیاسی؛

مراسم بزرگداشت آیت الله محمدی گیلانی در قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۱۷

در این مراسم شخصیت های حوزوی و سیاسی حضور داشتند / حجت الاسلام آشتیانی در این مراسم سخنرانی کرد / این مراسم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

ایلنا: مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمدی گیلانی با حضور علما، مراجع تقلید، شخصیت های برجسته سیاسی و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، پس از آن که عصر روز گذشته پنج شنبه ۱۹ تیرماه، مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله محمدی گیلانی از مسجد امام حسن عسگری(ع) قم به سمت حرم حضرت معصومه برگزار و پیکر این عالم فقید در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد، شب گذشته مراسمی به همین منظور در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم که از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در مسجد اعظم قم برگزار شد، به پاس خدمات آیت الله محمدی گیلانی رئیس اسبق دیوان عالی کشور به انقلاب، آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید شیعه در قم، آیات هاشمی شاهرودی عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری، حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه، مقتدایی نائب رئیس جامعه مدرسین، امینی، ممدوحی، غروی، دری نجف آبادی، نمایندگان بیوت مراجع، حجت الاسلام سید علی خمینی، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی معاون قوه قضائیه، علما، اساتید، طلاب، مسئولان کشوری و استانی و همچنین اقشار مختلف مردم قم حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنران این مراسم بود که در سخنانی به ابعاد مختلف شخصیتی آیت الله محمدی گیلانی پرداخت.

خاطرنشان می شود آیت الله محمدی گیلانی از همراهان امام خمینی(ره) در مبارزات انقلابی و پس از آن، رئیس اسبق دیوان عالی کشور، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز