خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قم:

ورزش محور و زیر بنای جامعه سالم است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۲۶۸

ورزش به عنوان یک پدیده مهم اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی در تامین سلامت، تندرستی و پویایی جامعه دارد. / ورزش، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت. / امروزه اثرات مثبت ورزش نه تنها بر سلامت جسم، که بر روح و روان افراد نیز به اثبات رسیده است.

معاون استاندار قم از ورزش به عنوان محور و زیربنای جامعه سالم یاد کرد و با تاکید بر ضرورت توجه جدی به این مهم در ادارات استان، گفت: ورزش هیچگاه محدود به زمان، مکان و جنس و سن نبوده است.

به گزارش ایلنا، علی اکبر مرتضایی در جلسه کمیته ورزش استانداری طی سخنانی با اشاره به نقش ورزش در تربیت جسم و روان اظهار داشت: ورزش به عنوان یک پدیده مهم اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی در تامین سلامت، تندرستی و پویایی جامعه دارد.

معاون استاندار قم با بیان اینکه ورزش، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت، بر لزوم توسعه ورزش همگانی در استان تاکید کرد و گفت: امروزه اثرات مثبت ورزش نه تنها بر سلامت جسم، که بر روح و روان افراد نیز به اثبات رسیده است.

مرتضایی از ورزش به عنوان محور و زیربنای جامعه سالم یاد کرد و با تاکید بر ضرورت توجه جدی به این مهم در ادارات استان افزود: ورزش هیچگاه محدود به زمان، مکان و جنس و سن نبوده است و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه اقشار جامعه، به ویژه کارکنان ادارات قرار گیرد.

رئیس کمیته ورزش استانداری قم همچنین با تقدیر از تلاش اعضای این کمیته، خواستار برنامه ریزی مناسب در جهت غنی سازی اوقات فراغت فرزندان و خانواده‌های پرسنل استانداری در ایام تابستان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز