خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

باید قدردان مردم همیشه در صحنه باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۹۶۴

با تاسی از امیر المومنین(ع) از خود مایه می گذارند تا دل یک یتیم را شاد نمایند و در این خصوص گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند / حرکتی که در قم شروع شده یک اقدام بسیار مناسب است و باید این حرکت به عنوان یک الگو در کشور نمود پیدا کند.

ایلنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در مراسم طرح اکرام ایتام کمیته امداد قم با بیان اینکه ما هر ساله شاهد حضور و استقبال شهروندان از طرح اکرام ایتام هستیم، اظهارداشت: باید قدردان حضور مردم عزیز کشورمان که همیشه در تمام صحنه ها حماسه ساز هستند باشیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علی بنایی در این مراسم گفت: شهروندان قمی با تاسی از امیر المومنین(ع) از خود مایه می گذارند تا دل یک یتیم را شاد نمایند و در این خصوص گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند.

وی تصریح کرد: ما در اینجا شاهد هستیم که خیلی ها شاید خودشان نیازمند هستند ولی با الگو گیری از سیره اهل بیت(ع) کمک به نیازمندان و ایتام را مد نظر قرار می دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد: باید قدردان حضور مردم عزیز کشورمان که همیشه در تمام صحنه ها حماسه ساز هستند باشیم.

حجت الاسلام بنایی یادآور شد: حرکتی که در قم شروع شده یک اقدام بسیار مناسب است و باید این حرکت به عنوان یک الگو در کشور نمود پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز