خبرگزاری کار ایران

وزیری راد خبر داد؛

آغاز ثبت نام مسابقات قرآن ویژه کارگران قم

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۷۰۳

مهلت ثبت نام از امروز لغایت ۲۰ مردادماه سال جاری است / هنگام ثبت نام ارائه دفترچه تأمین اجتماعی کارگران، کارفرمایان وتعاونگران ضروری است / علاقمندان جهت شرکت در این مسابقات می‌توانند به واحد امورفرهنگی واقع در جاده قدیم قم - تهران روبروی پمپ بنزین البرز اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان قم مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۶۱۶۲۱۶۷ تماس حاصل نمایند.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارگری خبرداد.

به گزارش ایلنا، وحید وزیری راد با اشاره به آغاز ثبت نام از متقاضیان شرکت در دهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارگری در این استان، اظهار داشت: اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان قم درراستای ترویج روزافزون فرهنگ متعالی وانسان ساز انس با قرآن کریم، در نظر دارد دهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، بازنشستگان و خانواده‌های محترم ایشان را در سال جاری برگزار نماید.

وی افزود: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقات می‌توانند به واحد امورفرهنگی واقع در جاده قدیم قم - تهران روبروی پمپ بنزین البرز اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان قم مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۶۱۶۲۱۶۷ تماس حاصل نمایند.

وزیری راد تصریح کرد: مسابقه در دو گروه خواهران و برادران در ۲۳و۲۴مرداد ماه سالجاری برگزار می‌گردد. شرط سنی فرزندان جامعه هدف جهت حضور در مسابقات ۱۵تا ۲۵سال می‌باشد. نفرات اول رشته قرائت و حفظ در مرحله کشوری دوره‌های گذشته مجاز به شرکت در این رشته و در ان شاخه و یا شاخه‌های پایین‌تر نمی‌باشند.

وی اضافه کرد: ثبت نام از متسابقین عزیز در رشته‌های قرائت، حفظ(۱۰جزء، ۲۰جزء و کل)، تفسیر(جلد ۲۰ کتاب تفسیر نمونه)، ترتیل(۱۰جزء دوم قرآن کریم ازجزءیازدهم تا بیستم)، مفاهیم نهج البلاغه(خطبه متقین نهج البلاغه و شروح آن، اذان(ویژه برادران) صورت می‌گیرد.

وی در پایان افزود: مهلت ثبت نام از امروز لغایت۱۳۹۳/۰۵ / ۲۰ بوده که هنگام ثبت نام حتما ارائه دفترچه تأمین اجتماعی کارگران، کارفرمایان وتعاونگران عزیز ضروری است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز