خبرگزاری کار ایران

در آستانه روز خبرنگار انجام شد؛

تجدید میثاق خبرنگاران قم با آرمان های شهدا

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۲۴

این مراسم در گلزار شهدا علی ابن جعفر(ع) قم برگزار شد / خبرنگاران مزار شهید مهدی زین الدین و شهدای وابسته به خانواده خبرنگاران را گلباران کردند / معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد قم در این مراسم گفت: شهدا تیتر نظام جمهوری اسلامی هستند.

ایلنا: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم، با حضور در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع)، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، جمعی از روزنامه نگاران، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم، صبح امروز پنج شنبه در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) قم حضور یافته و با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

در مراسم تجدید میثاق خبرنگاران قم با شهدا، حجت الاسلام علی بنایی معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم، مهدی توکلیان معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، رسول خادم رئیس خانه مطبوعات استان قم و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه حضور داشتند.

خبرنگاران ابتدا با حضور بر سر مزار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشگر ۱۷ علی ابن ابی طالب(ع) در جنگ تحمیلی و گلباران آن به مقام شهدا ادای احترام کرده و سپس بر سر مزار شهدای وابسته به خانواده خبرنگاران حضور یافتند.

مهدی توکلیان نیز در سخنان کوتاهی در این مراسم، ضمن احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا تیتر واقعی نظام جمهوری اسلامی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز