خبرگزاری کار ایران

چهارشنبه شب رخ داد؛

آتش سوزی در مجتمع بزرگ زمزم در قم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۳۷

آتش سوزی شدیدی شب گذشته در مجتمع بزرگ زمزم قم واقع در تقاطع خیابان عماریاسر و خیابان معلم قم اتفاق افتاد، به نحوی که دود زیاد ناشی از آن، توجه بسیاری از مردم را به آسمان جلب می کرد.

ایلنا: مجتمع تجاری - اداری زمزم قم غروب امروز چهارشنبه ۱۵ مردادماه دچار آتش سوزی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آتش سوزی شدیدی شب گذشته در مجتمع بزرگ زمزم قم واقع در تقاطع خیابان عماریاسر و خیابان معلم قم اتفاق افتاد، به نحوی که دود زیاد ناشی از آن، توجه بسیاری از مردم را به آسمان جلب می کرد.

آقای جعفری مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ساعت ۲۰:۵۲ چهارشنبه شب، حریق به مرکز آتش نشانی اعلام شد که نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی در لحظه اول ۲ دستگاه را به محل اعزام کردند که پس از آن با توجه به حریق و گستردگی آن اعلام کردند، برخی افراد در طبقات مجتمع زمزم محبوس شدند و به همین دلیل درخواست نردبان از سازمان شد تا بتوانیم مبادرت به نجات افرادی کنیم که دچار مشکلات تنفسی شدند.

وی در خصوص مصدومان این آتش سوزی گفت: حدود ۵ نفر از طبقات ۴ و ۵ مجتمع زمزم توسط نیروهای آتش نشانی نجات یافته و به بیمارستان های نکوئی و کامکار اعزام شدند؛ البته چند نفر از همکاران ما نیز دچار مصدومیت های جزئی شدند که با مداوای سرپایی بهبود حاصل شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: حدود ساعت ۲۳ نیز حریق تقریبا مهار شد.

جعفری در پاسخ به این سؤال که آیا درست است که احتمال حریق، انفجار پیک نیک در زیرزمین مجتمع زمزم بوده؟ گفت: در مورد علت حریق به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز