خبرگزاری کار ایران

در تالار معصومیه استانداری قم؛

مراسم تجلیل از خبرنگاران استان قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۴۴۳

در این مراسم استاندار، امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس و برخی از مسئولان استانی حضور داشتند / در این مراسم برخی از خبرنگاران بخشی از مشکلات جامعه خبری قم را بیان کردند.

ایلنا: همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگارن و فعالان رسانه ای استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در مراسم تجلیل از فعالان عرصه خبر استان قم که ظهر امروز شنبه ۱۸ مردادماه، در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، علاوه بر برخی از فعالان عرصه خبر و روزنامه نگاران استان قم، محمدصادق صالحی منش استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مهدی توکلیان معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و برخی دیگر از مسئولین استانی حضور داشتند.

این مراسم به همت استانداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، خانه مطبوعات استان قم و انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم برگزار شد.

رضا ملکی به نمایندگی از روزنامه نگاران پیشکسوت و خبرنگاران ورزشی استان قم، فاطمه عسگری سردبیر بخش قم خبرگزاری شبستان استان قم به نمایندگی از بانوان خبرنگار، صادق چهرقانی مسئول خبرگزاری ایلنا استان قم، بهرام محمدی نیا مدیر کل صدا و سیمای استان قم و هادی دریس رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم در این مراسم به ایراد سخن پرداخته و بخشی از مطالبات جامعه خبری قم را بیان کردند.

همچنین محمدصادق صالحی منش استاندار قم، مهدی توکلیان معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و محمد علیزاده طباطبایی مدیر کل روابط عمومی استانداری قم به ایراد سخن پرداختند.

در این مراسم از خبرنگاران پیشکسوت استان قم، خبرنگاران خانواده های شهید و ایثارگر و خبرنگاران برتر برخی از دستگاه های اجرایی استان قم، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز