خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛

پروژه ۱۴۰ واحدی مسکونی مددجویان بهزیستی قم افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۵۲

از آغاز زمان پروژه مسکن مهر در کشور به ۳۵۵۰ خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی استان قم ثبت نام کردند که از این میان ۷۳ درصد معلولین ۱۹ درصد زنان بی‌سرپرست و ۸ درصد در حوزه پیشگیری بودند.

مراسم بهره‌برداری از پروژه ۱۴۰ واحدی مسکونی مددجویان بهزیستی استان قم با حضور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم بهره‌برداری پروژه ۱۴۰ واحدی مسکونی مددجویان بهزیستی استان قم که از مصوبات سفر سال ۸۹ مقام معظم رهبری به استان قم است صبح امروز در محل این پروژه در منطقه شهرک پردیسان قم برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر علی ربیعی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، صالحی‌منش، استاندار قم، آشتیانی و امیرآبادی فراهانی، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سلیقه مدیرکل بهزیستی استان قم و جمعی دیگر از مسئولین استانی حضور داشتند.

رضا سلیقه مدیرکل بهزیستی استان قم در این مراسم با اشاره به مشارکت و همکاری انجمن خیرین مسکن‌ساز استان قم و اداره کل بهزیستی استان برای افتتاح پروژه ۱۴۰ واحدی مسکونی مددجویان بهزیستی استان قم اظهار داشت: سازمان بهزیستی از سازمان‌هایی است که با همواره با مدیریت جهادی کار کرده و هدف اصلی آن کاهش محرومیت‌هاست.

وی با بیان اینکه مسکن و اشتغال دو نیاز اصلی مددجویان بهزیستی است که این سازمان به خوبی در آن ورود کرده است گفت: از آغاز زمان پروژه مسکن مهر در کشور به ۳۵۵۰ خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی استان قم ثبت نام کردند که از این میان ۷۳ درصد معلولین ۱۹ درصد زنان بی‌سرپرست و ۸ درصد در حوزه پیشگیری بودند.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: تاکنون ۶۱۹ واحد مسکن مهر تحویل مددجویان متقاضی شده و امروز نیز ۱۴۰ واحد را تحویل متقاضیان می‌دهیم و امیدواریم بقیه پروژه‌ها که در دست تکمیل است در سالی که مقام معظم رهبری به نام سال مدیریت جهادی نامگذاری شده افتتاح شود.

سلیقه در پایان سخنان خود با اشاره به مجتمع مسکونی احسان ۲ که ۱۴۰ واحد مذکور در آن ایجاد شده است گفت: مجتمع مسکونی احسان از ۷ بلوک ۲۰ واحدی و مجموعا به متراژ ۱۵ هزار و ۱۲۰ متر تشکیل شده و همه آن‌ها مجهز به امکانات رفاهی از جمله آسانسور است.

در این مراسم همچنین علی ربیعی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی؛ صالحی‌منش استاندار قم؛ امیرآبادی فراهانی، نماینده قم، دکتر هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، سخرانی کردند.

در پایان این مراسم کلید یکی از واحدهای مسکونی مجتمع احسان به صورت نمادین توسط وزیر کار به یکی از مددجویان تحویل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز