خبرگزاری کار ایران

معاونت عمرانی استانداری قم خبر داد؛

برپایی اولین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری قم

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۵۸۷

این نمایشگاه به مدت ۵ روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان و با مشارکت اداره کل امور روستایی استانداری قم و ۱۲ دستگاه اجرایی مرتبط به معرفی توانمندی‌ها و محصولات تولیدی روستایی و عشایری استان خواهد پرداخت.

معاون امور عمرانی استانداری قم از برپایی اولین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری استان قم خبرداد.

به گزارش ایلنا، در جلسه کمیته اجرایی و هماهنگی برگزاری این نمایشگاه که با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط و به ریاست معاون امور عمرانی استانداری قم برگزار شد، جواد دلاوری از برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری استان قم از ۲۶ تا ۳۰ مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف تقویت اقتصاد روستاییان، توسعه اشتغال روستایی و شناساندن کارآفرینان بر‌تر در حوزه اشتغال روستایی برگزار می‌شود.

وی افزود: توسعه و آبادانی روستا‌ها یکی از اهداف اساسی و پایه‌ای در نظام جمهوری اسلامی است و اگرچه از ابتدای پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی شاهد رشد و شکوفایی اشتغال روستا‌ها و عمران و آبادانی مناطق روستایی هستیم اما لازم است برای ایجاد یک توسعه پایدار و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها سرمایه گذاری و برنامه ریزی راهبردی صورت پذیرد.

دلاوری ابراز کرد: این نمایشگاه به مدت ۵ روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان و با مشارکت اداره کل امور روستایی استانداری قم و ۱۲ دستگاه اجرایی مرتبط به معرفی توانمندی‌ها و محصولات تولیدی روستایی و عشایری استان خواهد پرداخت.

معاون استاندار قم اعلام کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، همایش راهبردی توسعه روستایی برای ارائه سند اشتغال روستاییان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این همایش با حضور مسئولان کشوری و استانی برای ارائه برنامه راهبردی توسعه روستایی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز