خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم:

۷۴ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۶۱۱

ماموران با اطلاع از حضور خودروی مذکور در محور سلفچگان – قم، مسیر مورد نظر را کنترل کرده تا اینکه خودرو را در پمپ بنزین سلفچگان حین سوخت گیری شناسایی و راننده را دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: ۷۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در استان کشف شد.

به گزارش ایلنا، با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم در بازرسی از یک دستگاه خودرو لیفان در محور سلفچگان – قم، بیش از ۷۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ منوچهر طالبی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قم در پی وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار قصد دارد یک محموله‌ای از مواد مخدر را توسط یک دستگاه خودرو لیفان، از یکی از استان‌های جنوبی به استان همجوار قم منتقل کند، لذا شناسایی و دستگیری فرد مورد بحثدر دستور کار این پلیس واقع شد.

وی افزود: ماموران با اطلاع از حضور خودروی مذکور در محور سلفچگان – قم، مسیر مورد نظر را کنترل کرده تا اینکه خودرو را در پمپ بنزین سلفچگان حین سوخت گیری شناسایی و راننده را دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: ماموران در ادامه یک دستگاه خودرو پرشیا را به عنوان اسکورت خودرو مذکور شناسایی و در یک عملیات ضربتی راننده را دستگیر کردند.

طالبی افزود: در ادامه و در بازرسی از خودرو قاچاقچیان ۷۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و هر دو قاچاقچی نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان و در ‌‌نهایت راهی زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز