خبرگزاری کار ایران

با حضور برخی مقامات وزارت کار و شخصیت های استانی قم؛

جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۷۰۲

این مراسم در سالن همایش های اتاق بازرگانی قم برگزار شد / در این مراسم، تنی چند از مقامات وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، برخی از مقامات استان قم و نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی حضور داشتند / در این مراسم از ۱۰ کارآفرینان برتر استان قم تجلیل شد.

ایلنا: به همت اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان قم، با حضور برخی از مقامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تنی چند از مسئولین استان قم و نیز نمایندکان تشکل های کارگری و کارفرمایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان قم، پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲۸ مردادماه ۹۳، با حضور سیدحسن هفده‌تن معاون روابط کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، کریم یاوری مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، نصرالله بازوند سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، سیدحسن رضوی معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم و… و نیز نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی، در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی استان قم برگزار شد.

در این مراسم نصرالله بازوند سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، سیدحسن هفده تن معاون روابط کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سیدحسن رضوی معاون اشتغال و منابع انسانی استاندار قم، و همچنین ابوالفضل خاکی به عنوان کارآفرین برتر بخش صنعت و فاطمه خدایی به عنوان کارآفرین برتر بخش خدمات سخنرانی کردند.

در پایان این مراسم از ۱۰ کارآفرین برتر استان قم که ۴ تن از آنان در بخش صنعت، ۴ تن در بخش خدماتی و ۲ تن در بخش کشاورزی به این عنوان دست یافته اند، با اهداء لوح تقدیر و جوایزی، از آنان تجلیل شدند.

خاطرنشان می شود ثبت نام کارآفرینان برتر استان قم از ۲۸ بهمن ۹۲ همزمان با سراسر کشور، از طریق وب سایت های مربوطه اعلام شد که در طول مهلت ثبت نام ۷۲ کارآفرین در استان قم، برای این منظور ثبت نام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز