خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس در جمع خبرنگاران:

شهرداری‌قم در پروژه بلوار پیامبر اعظم تأخیر دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۳۱

شهرداری قم باید از این ظرفیت نهایت استفاده را داشته باشد / از توان مردم برای سرمایه‌گذاری در بلوار بزرگ پیامبر اعظم استفاده شود / بلوار پیامبر اعظم یک پروژه ملی و ظرفیت عظیم برای کشور و استان قم است که اگر آن را به همین حالت نگه دارند، خاصیت زیادی برای آبادانی نخواهد داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان این که متاسفانه شهرداری قم در انجام مسائل مربوط به پروژه بلوار پیامبر اعظم(بلوار حرم تا حرم) تاخیر داشته و لازم بوده و هست که از این ظرفیت زودتر استفاده شود، گفت: پروژه بلوار پیامبر اعظم یک پروژه ملی و ظرفیت عظیم برای کشور و استان قم است که اگر آن را به همین حالت نگه دارند، خاصیت زیادی برای آبادانی نخواهد داشت. اما اگر آن را به پروژه‌های مختلفی تبدیل کنند و مردم بتوانند در آن سرمایه‌گذاری داشته باشند، هم شاهد آبادانی در این پروژه ملی خواهیم بود و هم پشتیبانی از دیگر پروژه‌های دیگر استان قم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در حاشیه مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان قم در پاسخ به سوالی در خصوص معطل ماندن اقدامات مسئولان استان قم در پروژه بزرگ بلوار پیامبر اعظم(بلوار حرم تا حرم) اظهار داشت: پروژه‌هایی که در حال حاضر در قم وجود دارند، دارای این قابلیت هستند که یک خیزش آبادانی را در کل کشور پشتیبانی کنند و طرح ملی پیامبر اعظم از جمله آن طرح‌هاست.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه بلوار پیامبر اعظم یک مسیرهایی را برای آبادانی کشور باز کرده و همچنین می‌تواند از بسیاری از پروژه‌های دیگر پشتیبانی کند.

لاریجانی تاکید کرد: شهرداری قم باید از این ظرفیت نهایت استفاده را داشته باشد؛ متاسفانه کمی در کار تاخیر شد، اما این ظرفیت کماکان وجود دارد و اگر آن را ساماندهی کنند، می‌تواند بسیاری از پروژه‌های دیگر مربوط به عمران و آبادانی قم را تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: شهرداری و استانداری قم باید در جلسات مختلفی این موضوع را دنبال و این پروژه را ساماندهی کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از توان مردم برای سرمایه‌گذاری در بلوار بزرگ پیامبر اعظم استفاده کرد، گفت: پروژه بلوار پیامبر اعظم یک پروژه ملی و ظرفیت عظیم برای کشور و استان قم است که اگر آن را به همین حالت نگه دارند، خاصیت زیادی برای آبادانی نخواهد داشت. اما اگر آن را به پروژه‌های مختلفی تبدیل کنند و مردم بتوانند در آن سرمایه‌گذاری داشته باشند، هم شاهد آبادانی در این پروژه ملی خواهیم بود و هم پشتیبانی از دیگر پروژه‌های دیگر استان قم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: متاسفانه شهرداری قم در انجام مسائل مربوط به پروژه بلوار پیامبر اعظم تاخیر داشته و لازم بوده و هست که از این ظرفیت زودتر استفاده شود؛ وقتی این ظرفیت بالفعل شدة خودش عاملی برای آبادانی اماکن دیگر خواهد شد؛ یعنی ظرفیت‌ساز است و حرکت زنجیرواری را به وجود می‌آورد.

لاریجانی در پایان گفت: من مدام به مسئولان قم و به ویژه شهرداری و مسئولان بلوار پیامبر اعظم توصیه می‌کنم و در جلساتی هم که داشتیم روی این موضوع تاکید شد و دیگر همت خود آنهاست که باید کار را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز