خبرگزاری کار ایران

استاندار قم تاکید کرد؛

ضرورت حمایت از تعاونی ها در راستای رشد اقتصادی استان

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۱۴

بانک های قم پنج هزار میلیارد تومان پول مردم را در اختیار دارند و موظفند این پول را در اختیار بخش های مختلف تولیدی و تعاونی ها قرار دهند / حمایت از تعاونی ها در راستای رشد اقتصادی استان قم ضرورت دارد.

استاندار قم با اشاره به نقش تعاونی ها در رشد اقتصادی کشور، بر حمایت مسئولین از این بخش تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش در نشست صمیمی با تعاونگران استان قم طی سخنانی نقش تعاونی ها در اقتصاد کشور را مورد توجه قرار داد.

استاندار قم با اشاره به مشکلات تعاونی های روستایی توجه جدی به این بخش را خواستار شد و گفت: روستاها قلب تولید کشورند و باید حمایت لازم از تعاونی های روستایی انجام پذیرد.

مقام عالی دولت در استان اضافه کرد: روستاها باید علاوه بر تامین مایحتاج داخلی مصرفی خود، نیاز شهرها را نیز در مباحثمحصولات کشاورزی و دامی مرتفع کنند و مسئولین استان نیز توجه جدی به این مسئله دارند.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که تعاونی ها خود به خود و با توجه به پشتوانه مردمی و اعتمادی که مردم به آن ها دارند می توانند کارهای بزرگی انجام دهند ابراز داشت: بانک های قم پنج هزار میلیارد تومان پول مردم را در اختیار دارند و موظفند این پول را در اختیار بخش های مختلف تولیدی و تعاونی ها قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز