خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم مطرح کرد؛

" نماد اعتماد الکترونیکی " فروشگاه، مبنای خرید اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۹۹

هموطنان در خرید اینترنتی تنها از فروشگاه هایی خرید کنند که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم توصیه کرد: هموطنان در خرید اینترنتی تنها از فروشگاه‌هایی خرید کنند که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند.

سرهنگ «حسن محمد رضایی» در مصاحبه با خبرنگار ما از دستگیری فردی که از طریق ایجاد یک فروشگاه اینترنتی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

وی افزود: در پی شکایت یکی از همشهریان مبنی بر اینکه در یکی از سامانه‌های اینترنتی برای خرید یک دستگاه گیرنده دیجیتال مبلغ ۳۱۰هزار تومان به شماره حساب سایت مورد نظر واریز کرده اما پس از گذشت چند ماه هنوز هیچ کالایی دریافت نکرده است.

به گفته رییس پلیس فتا استان قم پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد صاحب سایت جهت انجام فعالیت‌های اینترنتی خود از VPN استفاده می‌کند که در ادامه و طی بررسی‌های فنی و تخصصی صاحب سایت مذکور شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم در خاتمه توصیه کرد: هموطنان در خرید اینترنتی تنها از فروشگاه‌هایی خرید کنند که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز