خبرگزاری کار ایران

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم:

مطالبات دولت تدبیر و امید را از فرماندار قم پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۰۸

ما از این پس قطعا تمام حرکات " آقای سیار " به عنوان فرماندار قم را زیر نظر داریم و اگر حرکات شان مطابق سیاست های دولت تدبیر و امید بود ایشان را حمایت و الا حق نقد را برای خودمان محفوظ می دانیم.

ایلنا: روز گذشته «رضا سیار» مدیر کل جهاد و کشاورزی قم در زمان احمدی‌نژاد، به عنوان فرماندار جدید قم معرفی شد که در جلسه معارفه وی، استاندار قم ادعا کرد، برای فرماندار شدن او، با اصولگرایان و اصلاح طلبان استان قم، توافق شده است.

" علی‌محمد فراهانی " عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با تأکید بر غیر واقعی بودن اظهارات استاندار قم در خصوص توافق با اصلاح طلبان برای معرفی فرماندار جدید قم، اظهار داشت: اگرچه شاید با آقای سیار فرماندار جدید قم رابطه دوستی و شخصی داشته باشیم، اما از ابتدای مطرح شدن ایشان به عنوان فرماندار قم، به عنوان کار سیاسی، مخالفت خود را اعلام کردیم و قطعا هیچ تشکل اصلاح طلبی نیز در این زمینه موافقتی نداشت، اما حالا که به هر ترتیب ایشان فرماندار قم شدند آرزوی موفقیت برای ایشان داریم.

وی خاطرنشان کرد: دیروز و در جلسه معارفه آقای سیار به عنوان فرماندار قم چند نفر از دوستان اصلاح طلب نیز حضور داشتند که البته این افراد به خاطر دوستی شخصی شان با آقای سیار در جلسه حضور داشتند، نه به عنوان اصلاح طلب یا نماینده اصلاح طلبان.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم، با تأکید بر این که این حرف آقای استاندار که برای معرفی آقای سیار به عنوان فرماندار قم با اصلاح طلبان توافق شده است، درست نبود، گفت: با این که ایشان را به عنوان شخصیتی اخلاق مدار و با صداقت می شناختیم، این حرف شان مبنایی ندارد.

وی افزود: در واقع از شخصیت های مؤثر اصلاح طلب و تشکل های اصلاح طلب استان قم، بر روی فرمانداری آقای سیار توافق نکرده بودند، اما حالا که ایشان فرماندار قم شده اند، به ایشان تبریک می گوییم و از ایشان مطالبات دولت تدبیر و امید را داریم.

" فراهانی " گفت: ما از این پس قطعا تمام حرکات " آقای سیار " به عنوان فرماندار قم را زیر نظر داریم و اگر حرکات شان مطابق سیاست های دولت تدبیر و امید بود ایشان را حمایت و الا حق نقد را برای خودمان محفوظ می دانیم.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد استاندار قم، گفت: " آقای صالحی منش " استاندار محترم قم، یک شخصیت روحانی محترم و با اخلاق و با تقوا و فرهیخته است، اما مدیریت ایشان در اداره استان، به اعتقاد من ضعیف است؛ به نظر می رسد چهره اصلی مدیریتی استان قم معاون سیاسی استاندار قم است و چینش نیروها در استان از طریق ایشان صورت می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز