خبرگزاری کار ایران

در دو مقطع سنی صورت می‌گیرد:

آغاز ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران و برادران

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۲۲

ثبت نام سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از طریق سایت رسمی مسابقات آغاز شد / ثبت نام بیستم شهریورماه سال جاری آغاز شده و تا یک ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از طریق سایت رسمی مسابقات آغاز شد.

به گزارش ایلنا از قم، حجت الاسلام عبدالحمید فاطمیان با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نوزدهمین دوره مسابقات سراسری اذان و ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن اظهار کرد: ثبت نام در این دوره از مسابقات از طریق سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.

وی افزود: ثبت نام از این طریق برای رشته‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن شامل یک، دو و نیم، پنج، ۱۰،۲۰ و کل قرآن، مفاهیم عمومی قرآن، فرازخوانی(قرائت تقلیدی از اساتید مشهور) و اذان در مقطع سنی نوجوانان زیر ۱۶ سال ویژه برادران و خواهران صورت می‌گیرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با بیان اینکه در مقطع بزرگسالان ویژه خواهران و برادران نیز ثبت نام صورت می‌گیرد گفت: قرائت، حفظ قرآن شامل ۱۰جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن، قرائت و حفظ پنج و ۱۰ جزء، مفاهیم عمومی و تخصصی قرآن کریم، اذان ویژه برادران، همخوانی و مدیحه سرایی و ابتهال رشته‌های این بخش به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: ثبت نام بیستم شهریورماه سال جاری آغاز شده و تا یک ماه ادامه خواهد داشت. مکان‌های ثبت نام حضوری هم شامل آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) واقع در انتهای خیابان انقلاب چهار راه گلزار(دفتر حفظ قرآن کریم) از ساعت ۹ الی ۱۳ ویژه برادران و ۱۶ الی ۲۰ ویژه خواهران و همچنین بقعه ابن بابویه واقع در خیابان ارم جنب پاساژ ملت در ساعت‌های ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ ویژه برادران و خواهران تعیین شده است.

فاطمیان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www. quraniran. ir مراجعه یا با شماره تلفن ۳۷۷۴۲۲۵۱ تماس حاصل کنند. زمان مسابقات و مکان آن در قم متعاقبا اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز