خبرگزاری کار ایران

با حضور کارگران و استادکاران؛

انتخابات هیئت‌مدیره انجمن صنفی سنگ‌کاران و کاشی‌کاران استان‌قم برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۱۱

این انتخابات دوشنبه ۷مهرماه و بعد از نماز مغرب و عشاء، در مسجد امام حسین(ع) قم برگزار می شود / بازوند مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم و شوکت دبیر اجرایی خانه کارگر قم، از سخنرانان این مراسم خواهند بود.

ایلنا: انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم برای یک دوره سه ساله، با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار می شود.

«عباس شیری مهوار» رئیس انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم، اظهار داشت: این انتخابات دوشنبه ۷ مهرماه و بعد از نماز مغرب و عشاء، در مسجد امام حسین(ع) قم واقع در نبش میدان امام خمینی(ره) این شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم شاهد حضور و سخنرانی جناب آقای بازوند مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم و جناب آقای اکبر شوکت عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی کشور و دبیر اجرایی خانه کارگر قم خواهیم بود و البته قبل از سخنرانی مهمانان ویژه، بنده نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده در هیئت مدیره فعلی را ارائه خواهم داد.

رئیس انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم با توجه به اهمیت این انتخابات، بیش از ۳۰۰ استادکار و سنگ کار فعال استان قم، در این مراسم حضور پیدا کرده و پس از برگزاری برنامه های پیش بینی شده از جمله سخنرانی های مذکور، آرای خود را برای انتخابات هیئت مدیره جدید به صندوق بریزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز