خبرگزاری کار ایران

تاکید حسین انتظامی:

همه‌ یارانه‌‌ رسانه‌ها به بخش خصوصی داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۰۰

به قانونمند شدن فضای مجازی اصرار داریم چراکه درحال حاضر حدود ۵ هزار سایت اینترنتی بدون مجوز در کشور مشغول به فعالیت هستند.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد اطمینان داد یارانه‌های دولت به رسانه‌های بخش خصوصی داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حسین انتظامی پیش از ظهر امروز(۸ مهرماه) در دیدار با حجت‌الاسلام صالحی‌منش(استاندار قم) جایگاه رسانه‌ای قم را برجسته توصیف و اظهار داشت: اولویت‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های تخصصی قرآن، احکام اسلامی، شعائر دینی و… بیش از سایر حوزه‌ها بوده و خوشبختانه استان قم در این زمینه‌ها در کشور پیشتاز است.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون ۱۲۰۰ مجوز رسانه ازسوی هیات نظارت بر مطبوعات صادر شده و بر این اساس درحال حاضر ۶ هزار و ۸۰۰ مجوز رسانه وجود دارد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: البته برخی از این رسانه‌ها به دلیل مشکلات موجود تعطیل و برخی نیز به صورت جسته و گریخته فعالیت می‌کنند.

انتظامی در پایان سخنان خود با بیان اینکه همه یارانه‌های مربوط به رسانه به بخش خصوصی داده می‌شود؛ گفت: به قانونمند شدن فضای مجازی اصرار داریم چراکه درحال حاضر حدود ۵ هزار سایت اینترنتی بدون مجوز در کشور مشغول به فعالیت هستند.

استاندار قم در این دیدار گفت: باید برای ترویج قلم منصفانه در مطبوعات و جلوگیری از بی‌بند و باری در فضای مجازی تلاش کنیم.

وی افزود: وزارت ارشاد در دولت یازدهم قدم‌های بزرگی برای ارتقای سطح مطبوعاتی کشور برداشته که قابل تقدیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز