خبرگزاری کار ایران

مهدوی‌نژاد در سالگرد افتتاح بیمارستان علی‌ابن‌ابی‌طالب؛

خدمات بیمارستان علی‌ابن‌ابی‌طالب قم به عموم مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۲۰

این بیمارستان در طول دوران فعالیت خود از سال ۹۰ خدمات قابل توجهی را به مردم ارائه کرده است / بیش از ۴ میلیون بیمار از خدمات بیمارستان علی ابن ابی طالب قم بهره مند شدند.

ایلنا: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) از بهره مندی بیش از ۴ میلیون بیمار از خدمات بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) سپاه قم از زمان تأسیس آن تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم، پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد افتتاح بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) قم که با حضور استاندار، فرماندار و شهردار قم برگزار شد، با اشاره به سفر سال ۸۹ رهبر معظم انقلاب و با بیان این که ما همچنان از برکات این سفر بهره‌مند هستیم، اظهار داشت: خانواده شهید زین‌الدین در این سفر از رهبر معظم انقلاب در خصوص تاسیس یک بیمارستان تقاضایی داشتند و پس از آن با دستور معظم له کلینیک تخصصی سپاه قم پس از توسعه، تکمیل و تجهیز به بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) ارتقاء و در اختیار مراجعان قرار گرفت.

وی با بیان این که تاکنون ۴ میلیون نفر از خدمات بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) بهره‌مند شده‌اند، گفت: این بیمارستان در طول دوران فعالیت خود از سال ۹۰ خدمات قابل توجهی را به مردم ارائه کرده است.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم، با بیان این که ما وظیفه داریم که با تمام توان در خدمت مردم باشیم چرا که مردم غیور ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام بوده‌اند، گفت: خدمات بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) قم به صورت عام به عموم مردم و همچنین خانواده‌های ایثارگران و نیروهای مسلح ارائه می‌شود.

وی گفت: دشمنان اسلام ناب با توطئه افکنی‌های خود به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ایران و بر هم زدن صفوف وحدت مسلمانان هستند ولی آنها هیچگاه به این اهداف دست پیدا نخواهند کرد چرا که در ایران اسلامی نظامی ولایی شکل گرفته و مردم گوش به فرمان امر رهبری هستند و از این رو امروز حقانیت ایران در عرصه بین المللی ثابت شده است.

سردار مهدوی نژاد گفت: مردم در دوران دفاع مقدس در مقابله با دشمن به خوبی نقش آفرینی کرده و پس از آن نیز در دوران های مختلف از نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی و در برابر فتنه ها و هجمه های دشمن ایستادگی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز