خبرگزاری کار ایران

مدیر کل روابط عمومی استانداری قم:

تعامل مثبت با رسانه‌ها در تبیین اهداف دولت، بسیار مهم است.

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۵۶

برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری و عکاسی و نیز رویکرد الکترونیک روابط عمومی‌ها از برنامه‌های شورای روابط عمومی دستگاه‌های استان در ماه‌های اخیر بوده است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری قم در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان قم خواستار ایجاد تعامل مثبت بین روابط عمومی ها و مطبوعات ملی و استانی شد.

به گزارش ایلنا از قم، سید رضا علیزاده طباطبایی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قم که در تالار امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، ضمن تبیین عملکرد چهار کمیته زیر مجموعه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های استان گفت: امیدواریم هر یک از کمیته ها با تلاش و اهتمام زمینه ساز تبیین هرچه بهتر عملکرد دولت در استان باشند.

وی با اشاره به اهمیت بحثآموزش در حرفه روابط عمومی تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزش خبر نگاری و عکاسی و نیز رویکرد الکترونیک روابط عمومی ها از برنامه های شورای روابط عمومی دستگاه های استان در ماه های اخیر بوده است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری قم تعامل مثبت با رسانه ها را در تبیین اهداف دولت بسیار مهم دانست وافزود: ‌ مدیران روابط عمومی دستگاه ها باید از پتانسیل های مهمی چون صداو سیما و مطبوعات استان در انعکاس فعالیت ها و ارائه گزارش عملکرد سازمان متبوع خود بهره ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز