خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت آیت الله علوی گرگانی در پی درگذشت آیت الله مهدوی کنی

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۰۶۷

این عالم بزرگوار در دوران‌های مختلف زندگی منشاء خدمات مختلف به نظام و انقلاب و تربیت شاگردان مبارز و لایق بودند / ایشان به پیشبرد اهداف نظام کمک کردند.

آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعه در قم، در پیامی با تسلیت درگذشت آیت الله مهدوی کنی، گفت: این عالم بزرگوار در دوران‌های مختلف زندگی منشاء خدمات مختلف به نظام و انقلاب و تربیت شاگردان مبارز و لایق بودند و در مواقع مختلف با موضع‌گیری‌های مناسب خویش در راستای تقویت انقلاب و دفاع از ولایت گام‌های مفیدی برداشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم


خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه عالی‌مقام آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی موجب تأسف اینجانب شد.

این عالم بزرگوار در دوران‌های مختلف زندگی منشاء خدمات مختلف به نظام و انقلاب و تربیت شاگردان مبارز و لایق بودند و در مواقع مختلف با موضع‌گیری‌های مناسب خویش در راستای تقویت انقلاب و دفاع از ولایت گام‌های مفیدی برداشتند.

ایشان در زمان مرحوم امام خمینی(ره) یار صدیق برای آن رهبر فرزانه بودند و به پیشبرد اهداف نظام کمک کردند و همچنین با پایه‌گذاری سبکی جدید در علم‌آموزی و جذب شاگردان شایسته به تربیت نیروهای متعهد همت گماشتند.

اینجانب این ضایعه را در درجه اول به محضر امام زمان(عج) و سپس به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و همچنین به ملت شریف ایران و نیز به بیت شریف ایشان و همه دوست‌داران و شاگردان ایشان تسلیت گفته و صبر و اجر جزیل برای آنها از خداوند مسئلت می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز