خبرگزاری کار ایران

پیش از آغاز گرندپریکس صورت گرفت؛

پیروزی تیم‌ملی فوتسال در برزیل با گلزنی بازیکن قمی

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۶۳۷

علیرضا وفایی گل نخست تیم‌ملی را در اولین بازی تدارکاتی در برزیل به ثمر رساند.

تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد با گلزنی بازیکن ماهان تندیس قم نخستین دیدار خود را در برزیل با پیروزی پشت سر گذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی فوتسال ایران که برای حضور در جام جهانی کوچک در برزیل به سر می‌برد، در اولین بازی دوستانه خود موفق شد تیم sai caetaniبرزیل را شکست دهد.

در این دیدار ملی‌پوشان فوتسال ایران دو بر یک از سد این حریف برزیلی گذشتند تا خود را مهیای دومین دیدار دوستانه با ویتنام کنند.

علیرضا وفایی، بازیکن ملی‌پوش ماهان تندیس قم گل نخست ایران را به ثمر رساند و در ادامه مهدی جاوید نیز برای تیم ملی گلزنی کرد تا این مسابقه به سود ملی‌پوشان ایران به پایان برسد.

تیم ملی کشورمان نخستین دیدار رسمی خود را در جام گرندپریکس روز چهارشنبه با تیم گواتمالا برگزار می‌کند.

در این دوره از بازی‌ها تیم های برزیل، ایران، کاستاریکا، گواتمالا، ویتنام و کلمبیا حضور دارند و دیگر خبری از قدرت‌های برتر فوتسال جهان نیست. ایران در گروه B با تیم‌های گواتمالا و کاستاریکا همگروه است.

این بازی‌ها از سال ۲۰۰۵ آغاز شده که برزیلی‌ها در تمام هشت دوره یک پای فینال بوده و هفت دوره عنوان قهرمانی را از آن خود کرده اند. در سال ۲۰۱۰ تیم ملی فوتسال اسپانیا موفق شد با برتری ۲ بر یک بر برزیل، عنوان قهرمانی را از چنگ مردان سرزمین فوتبال خارج کند. تیم ملی ایران نیز سابقه کسب دو عنوان دومی این رقابت‌ها را در کارنامه دارد.

اسامی بازیکنان اعزام شده به برزیل به این شرح است:

علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، ابوالقاسم عروجی، علی اصغر حسن‌زاده، حسین طیبی، فرهاد توکلی، حمید احمدی، احمد اسماعیل‌پور، مهدی جاوید، بهروز جعفری، محمد شجری، محمدرضا سنگ‌سفیدی و میثم خیام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز