خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آتش نشانی قم در گفت وگو با ایلنا:

آتش سوزی مخازن سوخت سلفچگان تمام شد / ۵ تن از آتش نشانان آسیب دیدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۹۳۷

این آتش سوزی از ساعت ۱۰ صبح روز گذشته یکشنبه ۱۸ آبان شروع و تا ساعت ۱۳ امروز دوشنبه ۱۹ آبان ادامه داشت / با فعالیت و ایثارگری ماموران آتش‌نشانی، این آتش سوزی کنترل شد تا به دیگر واحدها سرایت نکند.

ایلنا: مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم با بیان این که آتش سوزی مخازن سوخت در سلفچگان پس از حدود ۲۷ ساعت تلاش آتش نشانان مهار شد، از مصدومیت ۵ تن از کارکنان پرتلاش این سازمان در زمان فعالیت خبر داد.

" عباس جعفری " مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، با اشاره به پایان یافتن آتش سوزی مخازن سوخت در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان استان قم، اظهار داشت: مأموران آتش نشانی در ساعت تقریبی ۱۳:۰۰ امروز دوشنبه ۱۹ آبان ماه ۹۳، پس از حدود ۲۷ ساعت از شروع آتش سوزی مخازن سوخت در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، موفق به مهار آتش شده که البته حدود ۵ تن از کارکنان این سازمان نیز در زمان فعالیت دچار آسیب دیدگی هایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته یکشنبه ۱۸ آبان ماه ۹۳ و در ساعت تقریبی ۱۰ صبح که آتش سوزی مخازن سوخت در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان شروع شد، این خبر به اطلاع آتش نشانی قم رسید و بلافاصله در مرحله نخست، پنج دستگاه خودرو آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم با بیان این که با توجه به وسعت حریق، ۳۰ مامور آتش‌نشانی و ۱۰ خودرو آتش‌نشانی به محل اعزام شدند، گفت: با فعالیت و ایثارگری ماموران آتش‌نشانی، این آتش سوزی کنترل شد تا به دیگر واحدها سرایت نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز