خبرگزاری کار ایران

مصاحبه‌های اخیر صبا را چه کسی انجام می‌دهد؟

باشگاه صبا هنوز شخصی را به عنوان مدیرفنی معرفی نکرده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۴۱

سرپرست و مدیر رسانه‌ای باشگاه صبا از حضور شخصی با عنوان مدیر فنی در این باشگاه اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

باشگاه صبا هنوز شخصی را به عنوان مدیرفنی معرفی نکرده ولی شخصی با این سمت مصاحبه‌هایی انجام داده است!

به گزارش خبرنگار ایلنا، اخیرا فردی به نام علی فلاح‌دار که سابقه مربی‌گری شموشک نوشهر را در کارنامه دارد با عنوان مشاور عالی مدیرعامل و مدیر فنی صبای‌قم صحبت‌هایی با رسانه‌ها داشته و گفته است که " پیشنهادهای زیادی به بازیکنان ما شده است " و " معمولاً در باشگاه‌های ایران مدیر فنی نقش خود را به خوبی ایفاء‌ نمی‌کند اما من پس از استعفای مرفاوی تلاش کردم برای نخستین بار به عنوان یک مدیر فنی نقش خود را به خوبی ایفا کرده و از سرمربی تیم حمایت کنم و خدا را شکر پس از این اتفاق نتایج خوبی نیز کسب شد.

این اظهارات به ما می‌گوید که او از زمان استعفای صمد مرفاوی، یعنی هفته هفتم که تاریخ آن چهاردهم شهریورماه می‌شود، در باشگاه صبا فعالیت داشته و حتی این شخص باعثبازگشت سرمربی مستعفی صبا شده است ولی چرا مدیران قمی با گذشت هفتاد روز از بازی با راه‌آهن این خبر را اعلام نکرده‌اند یا چرا سایت باشگاه صبا حتی یکبار اسم او را نیاورده است؟ ضمنا کسی فلاح‌دار را در تمرینات صبا ندیده است و سرپرست و مدیر رسانه‌ای باشگاه صبا از حضور شخصی با عنوان مدیر فنی در این باشگاه اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

با این وجود نمی‌دانیم حرف‌هایی که او عنوان می‌کند را قبول کنیم یا خیر.

جالب است بدانید در سال ۸۸نیز گفته شده بود علی فلاح‌دار به عنوان رئیس کمیته استعدادیابی انتخاب شده است که فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب کرده بود!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز