خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای سرگشاده عنوان شد؛

تقدیر تشکل‌های‌کارگری استان‌قم از تلاش‌های مدیر درمان‌ تأمین‌اجتماعی استان‌قم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۸۶۲

تشکل های کارگری استان قم، در نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر داوود علیمحمدی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم، از زحمات وی در طول سال های گذشته تقدیر و تشکر کردند.

ایلنا: تشکل های کارگری استان قم، در نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر داوود علیمحمدی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم، از زحمات وی در طول سال های گذشته تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در نامه سرگشاده جامعه کارگری استان قم که به امضای مسئولان تشکل های کارگری استان قم رسیده است، فعالیت های دکتر داوود علیمحمدی در جایگاه مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم و راه اندازی و تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) که وابسته به سازمان تأمین اجتماعی است، تشکر و قدردانی شده است.

متن کامل نامه سرگشاده جامعه کارگری قم خطاب به دکتر داوود علیمحمدی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» / هر کس در مقابل احسان و نیکی بندگان خداوند شکرگزاری نکند خدا را شکر نگفته است. امام رضا(ع)

جناب آقای دکتر داوود علیمحمدی مدیریت محترم، کاردان و دلسوز بخش درمان تأمین اجتماعی استان قم

با سلام و درود فراوان

جامعه کارگری استان قم شکرگذار نعمت نظام جمهوری اسلامی ایران و قرار گرفتن مدیران دلسوزی چون شما در مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم است.
مخاطبان اصلی سازمان تأمین اجتماعی، جامعه کارگری است، و هیچ گاه زحمات شبانه روزی جنابعالی را در جایگاه مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم و راه اندازی و تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) فراموش نخواهد کرد. به علاوه این که در سال های گذشته کشور از نظر اقتصادی در وضعیت نابسامانی قرار داشت، اما راه اندازی بیمارستان امام رضا(ع) سازمان تأمین اجتماعی در استان قم، در کمترین زمان ممکن انجام شد.

جناب آقای دکتر داوود علیمحمدی!

جامعه کارگری قم بر این اعتقاد است که جنابعالی یکی از بهترین مدیران درمان تأمین اجتماعی در سطح کشور هستید که با لطف خداوند در استان قم مشغول به کار شدید و از این رو باید قدردان جنابعالی و لطف خداوند باشیم.

انجمن های صنفی کارگران ساختمانی استان قم
کانون انجمن های صنفی کارگری استان قم
مجمع نمایندگان کارگری استان قم
خانه کارگر استان قم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز