خبرگزاری کار ایران

سرهنگ حسینی اعلام کرد؛

ممنوعیت‌های ترافیکی دو روزه قم برای برگزاری کنگره‌جهانی جریان‌های‌ تکفیری

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۴۱۵

محدودیت های ترافیکی کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری، از ساعت ۲۴ امشب آغاز و تا ۲۴ سوم آذر ماه ادامه خواهد داشت / تنها وسایل نقلیه عمومی حق تردد در محدودیت های اعلام شده را دارند.

ایلنا: رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری در قم، گفت: تنها وسایل نقلیه عمومی حق تردد در محدودیت های اعلام شده را دارند.

به گزارش ایلنا از قم، سرهنگ " کرم الله حسینی " با اشاره به برگزاری کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام در روزهای دوم و سوم آذرماه در قم، اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری، از ساعت ۲۴ امشب آغاز و تا ۲۴ سوم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این محدودیت ها شامل خیابان معلم تا تقاطع حجتیه و بالعکس، خیابان ارم و صفاییه تا میدان جانبازان و بالعکس و خیابان سمیه تقاطع چهار راه سجادیه تا میدان معلم و بالعکس خواهد بود.

رییس پلیس راهور استان قم افزود: از میدان رسالت تا میدان معلم لاین شرقی، ممنوعیت تردد و توقف وجود ندارد و فقط در موارد ضروری اعمال خواهد شد.

سرهنگ حسینی گفت: خودروهایی که از مسیر عمار یاسر به سمت تقاطع سمیه و چهار راه گلزار در حرکت هستند می توانند مسیر بلوار پیامبر اعظم و هنرستان را به عنوان مسیر جایگزین انتخاب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز