خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار رئیس دانشگاه آزاد:

نمی‌شود ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را به دست هرکسی بسپاریم / برای آیت‌الله هاشمی دعا می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۳۸

باید از اساتید برجسته علمی و اخلاقی در دانشگاه آزاد اسلامی استفاده شود. / انتظار داریم همیشه شاهد جو علمی دانشگاه آزاد اسلامی و پیشرفت اخلاقی و دینی آن باشیم.

یک مرجع تقلید شیعه با بیان اینکه نمی‌شود ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را به دست هرکسی بسپاریم تا بیاید ریاست کند، تاکید کرد: من برای آیت‌الله هاشمی دعا می‌کنم و سلام مخصوص مرا به ایشان برسانید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار حمید میرزاده و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از ابتدای تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، باب امیدواری در میان نخبگان و مردم ایجاد شد تا از نظر علمی و اخلاقی شاهد رشد و ترقی باشیم.

وی با بیان اینکه با وجود دانشگاه آزاد اسلامی باید در عالم اسلام نمونه باشیم، اظهار داشت: انتظار داریم همیشه شاهد جو علمی دانشگاه آزاد اسلامی و پیشرفت اخلاقی و دینی آن باشیم. مقصود از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی این بود که از غیرمسلمانان در امور علمی بی نیاز باشیم چراکه مسلمانان نباید در هیچ زمینه‌ای بالاخص امور علمی محتاج غیرمسلمانان باشند.

این مرجع تقلید شیعه با تاکید بر اینکه مسلمانان باید در تمام جنبه‌های اخلاقی و دینی کامل باشند، به تلاش‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر باید هدف‌تان این باشد که آرمان‌های اولیه دانشگاه آزاد اسلامی را محقق کنید.

آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه وضعیت دانشگاه‌ها نباید به شکلی باشد که باعثدلگیری مردم شود، خاطرنشان کردک دانشگاه آزاد اسلامی باید در دنیا باعثافتخار باشد و هر چه جلوتر می‌رویم در رشد و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کنید. هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که غیرمسلمانان در امور علمی به سراغ ما بیایند.

وی یادآور شد: باید از اساتید برجسته علمی و اخلاقی در دانشگاه آزاد اسلامی استفاده شود.

این مرجع تقلید شیعه با اشاره به دوره مدیریتی سال‌های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی ابراز داشت: نمی‌شود دانشگاه آزاد اسلامی را به دست هرکسی بسپاریم تا بیاید ریاست کند. این فرد باید صلاحیت‌هایی داشته باشد که شما آن صلاحیت‌ها را دارا هستید که به همت شما هر چه در این راه موفق باشید باعثخوشحالی امام زمان(عج) خواهید شد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در پایان افزود: من برای آیت‌الله هاشمی دعا می‌کنم و سلام مخصوص مرا به ایشان برسانید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز