خبرگزاری کار ایران

معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه سراسر کشور مطرح کرد:

همکاری حوزه‌های علمیه و دانشگاه آزاد در عرصه‌های بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۴۳

یکی از دستگاه‌های کشورمان که برای ارتباط با مراکز علمی دنیا پیش‌قدم شد دانشگاه آزاد اسلامی بود چنانچه پنج، شش سال قبل وقتی کار معاونت بین‌الملل حوزه شروع شد به فعالیت‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی و ارتباط آن با مراکز علمی معتبر دنیا پی بردیم.

معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواستار همکاری حوزه‌های علمیه و دانشگاه آزاد در عرصه‌های بین‌المللی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین زمانی صبح امروز در دیدار رئیس و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با رییس حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: همکاری حوزه‌های علمی و دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی برای ترویج اسلامی حقیقی و پیشرفت کشور بسیار مفید موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از دستگاه‌های کشورمان که برای ارتباط با مراکز علمی دنیا پیش‌قدم شد دانشگاه آزاد اسلامی بود چنانچه پنج، شش سال قبل وقتی کار معاونت بین‌الملل حوزه شروع شد به فعالیت‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی و ارتباط آن با مراکز علمی معتبر دنیا پی بردیم.

معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه تاکید کرد: دانشگاه آزاد و حوزه‌های علمیه در عرصه‌های آموزشی جهان در کنار هم حضور دشته باشند و ان‌شاءالله چنین امکان فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز