خبرگزاری کار ایران

شب گذشته انجام شد؛

رونمایی از سند هویتی شهید حسین دخانچی

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۶۴۵

این مراسم شب گذشته در حسینیه شهدا بلوار ۱۵ خرداد به همراه رونمایی از سند هویتی جانباز شهید حسین دخانچی برگزار شد.

ایلنا: دومین یادواره ۱۵ شهید استان قم جمعه شب در حسینیه شهدا بلوار ۱۵ خرداد به همراه رونمایی از سند هویتی جانباز شهید حسین دخانچی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قم، دومین یادواره ۱۵ شهید استان قم جمعه شب در حسینیه شهدا بلوار ۱۵ خرداد به همراه رونمایی از سند هویتی جانباز شهید حسین دخانچی برگزار شد.

در این مراسم جمعی از خانواده شهدا از خانواده شهید دخانچی، حجت الاسلام علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم و سید احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم حضور داشتند.

این سند هوینی که به همت اداره کل ثبت احوال استان قم تهیه شده بود دیشب توسط مادر این شهید رونمایی و همچنین شناسنامه نمادین این شهید به وی تقدیم شد.

جانباز شهید حسین دخانچی در ۲۹ مرداد ماه ۱۳۴۴ در یکی از خانواده های مذهبی شهر قم چشم به جهان گشود. وی با شروع جنگ تحمیلی به میدان های حق علیه باطل شتافته و در عملیات بدر که سال ۶۳ انجام شد با اصابت ترکش های گلوله تانک از ناحیه نخاع گردن آسیب دید.

شهید دخانچی بعد از ۱۷ سال تحمل رنج و سختی اسفند سال ۱۳۸۰ در سن ۳۸ سالگی به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز