خبرگزاری کار ایران

با صبا به لیگ‌برتر معرفی شدم؛

چشمی: از مربیان تیم امید حمایت کنیم / پیرو تصمیمات باشگاه صبا هستم

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۷۰۵

چند روز پیش مصاحبه‌ای انجام دادم و گفتم باید به سرمربیان تیم‌های امید زمان بیشتری بدهیم و من فقط وینگادا را مثال زده بودم ولی انگار طور دیگری برداشت شد.

هافبک تیم فوتبال صبای‌قم عنوان کرد: سپاهانی‌ها به من پیشنهاد داده‌اند اما هر تصمیمی مسئولان صبا بگیرند تابع آن بوده و پیروی می‌کنم.

روزبه چشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا پیرامون انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید تیمش اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز اولین جلسه تمرینی زیر نظر ایشان برگزار می‌شود و ان‌شاالله بتوانیم با آقای تارتار به روند خوب نیم‌فصل اول ادامه دهیم.

وی افزود: ما هفته گذشته را به خاطر غیبت بازیکنان و اشتباهات فردی به ذوب‌آهن واگذار کردیم. مطمئن باشید با روحیه و انگیزه‌ای که بازیکنان تیم دارند می‌توانیم در ادامه فصل این نتیجه را جبران کنیم.

بازیکن صبای‌قم با بیان اینکه نباید شرایط بد ملوان را در بازی این هفته در نظر بگیریم گفت: درست است که آن‌ها سرمربی ندارند ولی ملوان تیم ریشه‌داری است و بازی مقابل این تیم همیشه غیر قابل پیش‌بینی بوده است.

چشمی در خصوص پیشنهاداتش گفت: دو تیم با من صحبت کرده‌اند که سپاهان یکی از آن‌ها می‌باشد و به باشگاهم نیز نامه داده‌ است. من در صبا به لیگ‌برتر شناخته شدم و به تیمم تعهد دارم و پیرو تصمیمات مسئولان صبا هستم.

هافبک تیم ملی امید از مسئولان فوتبال ایران می‌خواهد هرچه زودتر تکلیف سرمربی این تیم را مشخص کنند و خاطر نشان کرد: بازیکنان توانمندی در تیم امید حضور دارند و اردوهای خوبی برگزار کردیم. مطمئنا اگر برنامه‌ریزی درستی صورت بگیرد می‌توانیم بعد از سال‌ها به المپیک صعود کنیم.

وی یادآور شد: چند روز پیش مصاحبه‌ای انجام دادم و گفتم باید به سرمربیان تیم‌های امید زمان بیشتری بدهیم و من فقط وینگادا را مثال زده بودم ولی انگار طور دیگری برداشت شد که من از شخص خاصی حمایت کردم. منظور بنده این است که هر سرمربی را انتخاب می‌کنیم باید به او زمان بدهیم و حمایتش کنیم. امیدوارم مسئولان هرچه سریع‌تر تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز