خبرگزاری کار ایران

معاون علمیات نیروی انتظامی قم:

شهروندان در قبال توقیف مدارک و یا اموالشان رسید طلب کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۶۶

پلیس مجاز به دریافت مدارک شناسایی، توقیف اموال و وسیله نقلیه شهروندان نیست، مگر مصادیق آن در قانون تصریح و لازمه آن تنظیم صورتجلسه و تحویل رسید است / پلیس در صورت اقدام قانونی در این خصوص موظف به تنظیم صورتجلسه و تحویل رسید به ذینفع و یا ذینفعان خواهند بود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پلیس مجاز به دریافت مدارک شناسایی، توقیف اموال و وسیله نقلیه شهروندان نیست، مگر مصادیق آن در قانون تصریح و لازمه آن تنظیم صورتجلسه و تحویل رسید است.

به گزارش ایلنا از قم، سرهنگ " جواد ماشی " اظهارداشت: یگان های اجرایی و عملیاتی ناجا در راستای انجام وظایف ذاتی و قانونی و برخورد با جرائم از جمله تخلفات راهور، سوانح و تصادفات رانندگی، دستگیری ها نسبت به اخذ مدارک، اسناد و همچنین توقیف اموال شهروندان اقدام می کنند.

وی ادامه داد: بدیهی است هیچ کدام از ماموران پلیس مجاز به دریافت مدارک شناسایی، توقیف اموال و وسیله نقلیه شهروندان نیست، مگر اینکه مصادیق آن در قانون تصریح شده باشد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پلیس در صورت اقدام قانونی در این خصوص موظف به تنظیم صورتجلسه و تحویل رسید به ذینفع و یا ذینفعان خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز