خبرگزاری کار ایران

حفظ رتبه‌ای که داریم کار سختی نیست؛

جهان‌بینی: شاید تارتار گزینه نهایی تیم‌ملی امید باشد!

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۸۱

امیدوارم انتخاب سرمربی جدید برای باشگاه مبارک باشد و همچنین برای آقای تارتار سکوی پرتابی شود.

مدیرعامل باشگاه صبای‌قم عنوان کرد: شاید آقای تارتار به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شوندکه این برای مجموعه ما اتفاق خوبی خواهد بود که در چنین جایگاهی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، عباس جهان‌بینی در مراسم معارفه مهدی تارتار، سرمربی جدید صبای‌قم اظهار داشت: ما جسات زیادی را در روزهای اخیر با اعضای هیئت مدیره برگزار کردیم و روز گذشته بابررسی گزینه‌های داخلی و خارجی تصمیم گرفتیم باتوجه به سوابق، ویژگی‌های اخلاقی و تجربیاتی که آقای تارتار دارند ایشان را انتخاب کنیم.

وی با آرزوی موفقیت برای تارتار گفت: از آقایان مرفاوی، الهامی، سایر همکاران و بازیکنان که خط مقدم جبهه‌ی مقابله با مشکلات بودند تا تیم جایگاه خوبی داشته باشد، تشکر می‌کنم.

مدیرعامل صبا خاطر نشان کرد: حفظ و ابقای رتبه‌ای که در جدول داریم برای شما بازیکنان و مجموعه صبا با هدایت آقای تارتار دور از دسترس نیست.

جهان‌بینی ابراز داشت: امیدوارم انتخاب سرمربی جدید برای باشگاه مبارک باشد و همچنین برای آقای تارتار سکوی پرتابی شود.

وی با بیان اینکه تاتار یکی از گزینه‌های حال حاضر تیم‌ملی امید است، اظهار داشت: شاید آقای تارتار به عنوان گزینه تیم امید انتخاب شوندکه این برای مجموعه ما اتفاق خوبی خواهد بود که در چنین جایگاهی قرار داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز