خبرگزاری کار ایران

انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی استادکاران و کارگران آرماتوربند قم برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۸۷

این انتخابات یکشنبه ۱۶ آذرماه و بعد از نماز مغرب و عشاء، در مسجد رضائیه قم واقع در میدان سعیدی این شهر برگزار می شود / ۵نفر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و دو نفر به عنوان علی البدل برای یک دوره سه ساله، به همراه دو بازرس اصلی و یک بازرس علی البدل برای مدت یک سال انتخاب و معرفی خواهند شد.

ایلنا: رئیس انجمن صنفی استادکاران و کارگران آرماتوربند، قالب بند و بتون ریزان استان قم از برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسان جدید این انجمن صنفی برای یک دوره جدید خبر داد.

«علی اسدی» رئیس انجمن صنفی استادکاران و کارگران آرماتوربند، قالب بند و بتون ریزان استان قم، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: انتخابات هیئت مدیره جدید انجمن صنفی استادکاران و کارگران آرماتوربند، قالب بند و بتون ریزان استان قم، فردا شب یکشنبه ۱۶ آذرماه و بعد از نماز مغرب و عشاء، در مسجد رضائیه قم واقع در میدان سعیدی این شهر برگزار می شود.

وی افزود: در انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی استادکاران و کارگران آرماتوربند استان قم، همه استادکاران و کارگران آرماتوربند، قالب بند و بتون ریزان استان که عضو این انجمن صنفی هستند، حق رأی داشته و می توانند ۵ نفر از کاندیداهای احتمالی را برای عضویت در هیئت مدیره، برای یک دوره سه ساله و همین طور ۲ نفر از کاندیداهای بازرسان را برای یک سال انتخاب کنند.

رئیس انجمن صنفی استادکاران و کارگران آرماتوربند، قالب بند و بتون ریزان استان قم، در پایان گفت: با رأی اعضای این انجمن، ۵ نفر از کاندیداهایی که بالاترین رأی استادکاران و کارگران را کسب کنند به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و ۲ نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل برای یک دوره سه ساله انتخاب می شوند و همچنین ۲ نفر از کاندیداها به عنوان بازرس اصلی و یک نفر به عنوان بازرس علی البدل برای یک سال انتخاب و معرفی خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز