خبرگزاری کار ایران

همه به نظر سرمربی جدید صبا احترام بگذارند؛

قربانی: سن‌وسال مهم نیست / عنایتی می‌تواند به استقلال کمک کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۵۶

تصمیم‌گیری‌ها با آقای قلعه‌نویی می‌باشد ولی خیلی خوشحالم که رضا عنایتی در حال بازگشت به استقلال است. رضا زمان حضورش در استقلال زحمات زیادی برای این تیم کشید و نوع جدا شدنش خیلی غیر منصفانه بود.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال و حال حاضر صبای‌قم از بازگشت هم نسل‌های خودش به جمع آبی‌ها ابراز خوشحالی می‌کند و می‌گوید بحثسن و سال در این مواقع مطرح نیست، چرا که انگیزه بعضی بازیکنان مسن از جوان‌ها خیلی بیشتر بوده و آن‌ها هستند که می‌توانند به استقلال کمک کنند.

گفت‌وگوی پیروز قربانی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

تارتار انتخاب درستی برای سرمربیگری صبا بود؟

امیدوارم اتفاق خوبی برای باشگاه صبا رقم بخورد. ایشان مربی خوبی است و فکر می‌کنم تیم بتواند با هدایت این مربی نتایج قابل قبولی بگیرد.

او می‌تواند نتایج مرفاوی را تکرار کند؟

همه باید دست به دست هم دهیم تا ان‌شاالله بتوانیم بهتر از گذشته نتیجه بگیریم. نظر مجموعه تیم این است به آقای تارتار کمک کنند در کارشان موفق بوده تا داشته‌های‌شان را به تیم متنقل کنند. با روحیه‌ای که در بچه‌های تیم دیدم همه انگیزه دارند رتبه پایانی لیگ ما از رده فعلی بهتر باشد.

پس پیش‌بینی شما این است که صبا بین تیم‌های بالای جدول قرار می‌گیرد؟

هرکس به توانایی خودش آشناست. من این پتانسیل را در خود و تیمم می‌بینم بتواند به رده‌های بالاتر صعود کند. امیدوارم تمام مجموعه صبا حامی هم باشیم تیم موفق شود و این به نفع همه اعضا می‌باشد.

صبا به بازیکن جدید نیاز دارد؟

کادر فنی این موضوع را تشخیص می‌دهد ولی فکر می‌کنم باید در دو، سه پست تقویت شویم.

ظاهرا عده‌ای از بازیکنان می‌خواهند جدا شوند ولی باشگاه با این موضوع مخالف است…

باشگاه باید شرایط بازیکن را در نظر بگیرد. اگر من مدیرعامل باشگاه بودم برای پیشرفت بازیکن اجازه جدایی‌اش را می‌دادم. خود باشگاه هم در جریان است که همه تیم با مشکلات کنار آمدند و واقعا هیچ موقع کم نگذاشتند. کسانی که پیشنهاد دارند، بازیکنان خیلی خوبی هستند. امیدوارم باشگاه راه پیشرفت این بازیکنان را باز کند و با شناختی که از باشگاه دارم فکر می‌کنم با انتقال‌ها موافقت کنند. ما باید تیمی باشیم که با جدایی یکی، دو نفر خللی در کارمان پیش نیاید اما بررسی رفتن بازیکنان به عهده مربیان و باشگاه است. ان‌شاالله هر اتفاقی می‌افتد به نفع صبا باشد که به روند خوبش ادامه دهد.

بازیکنان مد نظر استقلال را چطور می‌بینید؟

نظر خاصی ندارم چون تصمیم‌گیری‌ها با آقای قلعه‌نویی می‌باشد ولی خیلی خوشحالم که رضا عنایتی در حال بازگشت به استقلال است. رضا زمان حضورش در استقلال زحمات زیادی برای این تیم کشید و نوع جدا شدنش خیلی غیر منصفانه بود. مطمئنا او می‌تواند به استقلال کمک کند و واقعا از این اتفاق خوشحال هستم.

ولی بعضی از هواداران استقلال می‌گویند او این فصل مثل گذشته بازی نمی‌کند…

اصلا اینطور نیست. خریدهای استقلال نظر کادر فنی این تیم است. من چندین سال با رضا هم‌بازی بودم و اصلا بحثسن‌وسال برای او مطرح نیست چون او همیشه انگیزه دارد. اگر بازی‌های پدیده را آنالیز کنید می‌بینید او از بسیاری بازیکنان بیشتر می‌دوید و دفاع حریف را آزار می‌داد. رضا یک خرید خیلی خوب برای استقلال است و می‌تواند به آن‌ها کمک کند. من به عنوان یک استقلالی قدیمی خوشحالم که یکی از بازیکنان نسل ما به استقلال باز می‌گردد.

محمد نوازی هم دوست دارد به استقلال برگردد…

هرکس نظر خودش را دارد. محمد نوازی هم دوست خیلی خوب و قابل احترام برای من است. محمد اعتقاد خودش را گفت(باخنده). به عنوان یک دوست قدیمی برای آقای عنایتی در استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

اگر استقلال به شما هم پیشنهاد بدهد قبول می‌کنید؟

اصلا به احتمالات و آن روزها فکر نمی‌کنم که پیشنهاد بدهند یا نه. من در زمان حال زندگی می‌کنم و از شرایط فعلی رضایت دارم و به عنوان یک هوادار، همیشه برای استقلال آروزی موفقیت کردم. من بازیکن صبا هستم و برای سربلندی تیمم تمام تلاشم را خواهم کرد. شک نکنید صبا در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری خواهد گرفت و این را با قاطعیت می‌گویم. همیشه خاطرات خوبی که در استقلال داشتم را مرور می‌کنم و شاید هم حسرت بخورم که چرا از این تیم جدا شدم ولی همیشه به گذشته‌ام در استقلال افتخار می‌کنم.

پس در کل آمدن قدیمی‌ها کار درستی است؟

مربی باتوجه به نیازهایش بازیکنان در پست‌های مختلف جذب می‌کند تا تیمش تقویت شود. همه باید به مربی تیم احترام گذاشته و نظراتش را گوش کنند. امیدوارم تمامی تصمیم‌گیری‌ها به نفع استقلال باشد. خود آقای قلعه‌نویی بهتر از همه تشخیص می‌دهد بازیکنان قدیمی و جدید چطور هستند. اما نکته مهم این است که استقلال با بازیکنان گذشته و جوان‌تر همیشه تیم بزرگی بوده است. هرکس این تیم را انتخاب می‌کند تمام تلاشش را خواهد کرد تا استقلال موفق باشد. این تیم هیچوقت از بازیکنان بزرگ خالی نبوده، داشته و دارد. اما حالا در بعضی بازی‌ها بدشانسی آوردند. باید مسئولان تیم بنشینند و نقاط ضعف تیم را برطرف کنند چون واقعا شایستگی استقلال بیش از این است.

گفت‌وگو: محمد چهرقانی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز