خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قم در جمع کارگران:

یک شاخص توسعه یافتگی کشورها رسیدگی به وضعیت کارگران است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۷۳

امیدواریم اتفاقی که در بحثبیمه کارگران کشاورزی افتاد و تمام حق بیمه به دوش دولت و کارفرما افتاد، برای کارگران ساختمانی نیز رخ دهد / افتخار می کنم که در انتخابات شوراهای اسلامی شهر قم در لیست جامعه کارگری قرار داشتم.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر قم، و سرلیست جامعه کارگری در انتخابات سال ۹۰ شورای اسلامی شهر قم، گفت: یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی در هر کشوری این است که چقدر کارگران آن کشور ساماندهی شده باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مهندس «محسن عابدینی پور» عضو فعلی شورای اسلامی شهر قم و شهردار سابق قم، شب گذشته در جمع حدود هزار نفر از کارگران و استادکاران آرماتوربند، قالب بند و بتون ریز استان قم که برای برگزاری مراسم انتخابات هیات مدیره و بازرسان جدید انجمن صنفی خود در مسجد رضائیه جمع شده بودند، اظهار داشت: یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی در هر کشوری این است که چقدر کارگران آن کشور ساماندهی شده باشند.

وی افزود: مصداق های بارز ساماندهی صحیح کارگران در تمامی کشورها، بحثبیمه، امنیت شغلی، آرامش فکری نسبت به آینده خود کارگر و خانواده او و… است که خوشبختانه برخی از این کارها از جمله بحثمهم بیمه کارگران در کشور ما در حال انجام است.

شهردار سابق قم، با تقدیر از فعالیت های «اکبر شوکت» در بحثساماندهی به بیمه کارگران ساختمانی سراسر کشور، گفت: مایه افتخار است که فردی مانند آقای «اکبر شوکت» که از دل کارگران قم برخواسته، جرقه بیمه کارگران ساختمانی را در سطح کشور زد و خوشبختانه امروز شاهدیم، بحثبیمه کارگران ساختمانی در کشورمان، رفته رفته در حال انجام است.

«عابدینی پور» با بیان این که افتخار می کنم که در انتخابات شوراهای اسلامی شهر قم در لیست جامعه کارگری قرار داشتم، گفت: اشاره شد که بساز بفروش‌ها وحامیان آنها ۸ بار به قانون بیمه کارگران ساختمانی حمله کردند، اما واقعیت این است که در برخی از مسائل مدیریت شهری نیز شاهد بودیم، به برخی از مباحثمربوط به کارگران هجمه شد.

وی گفت: امیدواریم اتفاقی که در بحثبیمه کارگران کشاورزی افتاد و تمام حق بیمه به دوش دولت و کارفرما افتاد، برای کارگران ساختمانی نیز رخ دهد.

عضو شورای اسلامی شهر قم، گفت: امیدواریم در راستای احداثمجموعه تفریحی، فرهنگی و ورزشی کارگران قم و همچنین تعاونی های مسکن کارگران، اقداماتی را در شورای اسلامی شهر قم انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز