خبرگزاری کار ایران

در مسجد رضائیه قم انجام شد؛

تقدیر کارگران قم از «عابدینی‌پور» و «بنایی»

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۸۴

کارگران قم با اهداء لوح تقدیر به «محسن عابدینی پور» عضو فعلی شورای اسلامی شهر قم و شهردار سابق قم و حجت الاسلام و المسلمین «علی بنایی» معاون سیاسی استانداری قم و نماینده دو دوره گذشته مردم قم در مجلس شورای اسلامی، برای پیشبرد اهداف جامعه کارگری، تقدیر و تشکر کردند.

ایلنا: کارگران قم با اهداء لوح تقدیر به «محسن عابدینی پور» عضو فعلی شورای اسلامی شهر قم و شهردار سابق قم و حجت الاسلام و المسلمین «علی بنایی» معاون سیاسی استانداری قم و نماینده دو دوره گذشته مردم قم در مجلس شورای اسلامی، برای پیشبرد اهداف جامعه کارگری، تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در حاشیه برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی استادکاران و کارگران آرماتوربند، قالب بند و بتون ریزان استان قم شب گذشته با حضور حدود هزار تن از کارگران و استادکاران عضو این انجمن در مسجد رضائیه برگزار شد، لوح تقدیری از طرف جامعه کارگری به مهندس «محسن عابدینی پور» و حجت الاسلام و المسلمین «علی بنایی» که «عباس شیری مهوار» عضو هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی استان قم آن را قرائت کرد، اهداء شد.

«محسن عابدینی پور» عضو فعلی شورای اسلامی شهر قم و شهردار سابق قم است و حجت الاسلام و المسلمین «علی بنایی» نیز که در حال حاضر معاون سیاسی استانداری قم است، در دو دوره گذشته مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم قم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز