خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان منزل و کشف ۵۰ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۲۰

با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی استان در مدت سه هفته ۹ باند سرقان منزل در سطح استان شناسایی و ۳۰ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم از انهدام باند سارقان منزل و کشف ۵۰ فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، ‌ سردار مجتبایی در جمع خبرنگاران رسانه ها در پلیس آگاهی استان قم با اشاره به انهدام باند سارقان منزل در این استان، اظهارداشت: با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی استان در مدت سه هفته ۹ باند سرقان منزل در سطح استان شناسایی و ۳۰ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه چندین تن از همدستان این سارقان به استان های دیگر متواری شده و اقدامات گسترده ای جهت دستگیری این افراد صورت گرفته است، افزود: متهمان حرفه ای بوده و طبق برابر بررسی هایی که صورت گرفته در بیش از ۸ استان فعالیت های مجرمانه از جمله سرقت منازل داشته اند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری این سارقان به دلیل حرفه ای بودنشان کار پیچیده ای بوده است، ادامه داد: دستگیری و انهدام باند سارقان آن هم در کوتاه ترین زمان ممکن نشان دهنده قدرت پلیس در شناسایی و دستگیری شان است.

مجتبایی با بیان اینکه ۶۰ درصد از سرقت ها در قم کشف می شود، گفت: در اکثر سرقت های مهم مانند اتومبیل، مغازه و موتورسیکلت در هشت ماه گذشته بین ۳ تا ۲۶ درصد کاهش داشتیم و فقط سرقت منزل افزایش داشته که امیداوریم با دستگیری و منهدم شدن این باندها شاهد کاهش سرقت های منزل در استان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به همکاری دستگاه قضایی استان بخصوص دادستان قم، افزود: با صلاحدید دستگاه قضایی در آینده نزدیک سارقان در محل هایی که جرم انجام داده اند به مردم معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تمامی سارقان دستگیر شده غیربومی هستند، تصریح کرد: متهمان تاکنون به ۵۰ فقره سرقت طلا و پول از منازل اعتراف کرده و تلاش جهت شناسایی تمامی مالباختگان ادامه دارد.

مجتبایی در خاتمه با اشاره به لزوم استفاده مردم از تجهیزاتی مانند دوربین مداربسته در حفظ و مراقبت از منازلشان خواست، در صورت مشاهده افراد مشکوک سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز