خبرگزاری کار ایران

شوکت خبر داد؛

اعزام ۱۰۰ کارگر استان قم به مشهد مقدس

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۹۲

همزمان با ایام مبارک ماه ربیع الاول، و به همت کانون کارگران ساختمانی استان قم و بسیج اصناف این استان، حدود ۱۰۰ تن از کارگران ساختمانی بسیجی استان قم به همراه خانواده های شان، با کمترین هزینه به سفر ۵ روزه مشهد مقدس اعزام شدند.

ایلنا: حدود ۱۰۰ تن از کارگران استان قم به همراه خانواده های شان، برای زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان، به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، اکبر شوکت رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور، در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: همزمان با ایام مبارک ماه ربیع الاول، و به همت کانون کارگران ساختمانی استان قم و بسیج اصناف این استان، حدود ۱۰۰ تن از کارگران ساختمانی بسیجی استان قم به همراه خانواده های شان، با کمترین هزینه به سفر ۵ روزه مشهد مقدس اعزام شدند.

این فعال کارگری با بیان این که امیدوارم مدیران استان قم، امکانات این استان را برای رفاه جامعه کارگری به کار گیرند، گفت: در حال حاضر حدود۷۵۰ هزار نفر از جمعیت ۱میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان قم، تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و از سوی دیگر می توان گفت که حدود نیمی از جمعیت استان را جامعه کارگری و خانواده های آنان تشکیل می دهند و از این رو لازم است توجه بیشتری به این قشر صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز