خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان سینمایی کشور:

طلاب با سینماگران ارتباط داشته‌ باشند سینمای واقعی‌تری خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۸۳

با حمایت‌های استانی به دنبال تبدیل کردن قم به مرکز پژوهش‌های موضوعی در زمینه رسانه و هنر دینی هستیم.

ایلنا: رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: با حمایت‌های استانی به دنبال تبدیل کردن قم به مرکز پژوهش‌های موضوعی در زمینه رسانه و هنر دینی هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین، حجت‌الله ایوبی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر مدرسه اسلامی هنر با اشاره به اینکه فعالیت مدرسه اسلامی هنر یکی از برکت‌های انقلاب است گفت: تلاش تمام مسئولان و طلاب پویایی و شکوفایی بیشتر هنر در جامعه ایران است.

وی افزود: تدریس درس فقه هنر اسلامی در میان سایر دروس حوزوی اقدام خوبی از سوی مدرسه هنر اسلامی است که با توجه به نیازهای جامعه در حوزه سینما باید طلاب و سینماگران فعالیت‌های بیشتری داشته باشند.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه سینماگران دچار روزمرگی شده‌اند گفت: در حال حاضر سینماگران با دنیای پیرامون خود ارتباط اندکی دارند که دلیل این امر حوادثو رخدادهای هشت سال گذشته است که در جامعه هنری ایران رخ داد.

ایوبی تصریح کرد: سینماگران نسبت به دنیای پیرامون خود احساس بدگمانی می‌کنند و از همین رو ارتباط خود را با دنیای اطراف اندک کردند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب رنسانس هنر بود گفت: فیلم‌های ایران آثار درخشانی است و کارنامه ایران نسبت به کشورهای دیگر کارنامه درخشانی است.

رئیس سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: اگر طلاب با سینماگران ارتباط داشته‌ باشند سینمای واقعی‌تری خواهیم داشت و بر همین اساس باید به این نکته توجه کنیم که سینمای ایران تنها به آثار عالمانه نیاز ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز