خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور تأکید کرد؛

استفاده از فرصت سفر هیئت‌دولت به قم برای توسعه و پیشرفت این استان

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۶۳

جلسه شورای معاونین وزارت کشور امروز به ریاست وزیر کشور و با حضور صالحی منش استاندار قم به عنوان مهمان ویژه این نشست برگزار شد / در این نشست عملکرد یکساله دولت تدبیر و امید در قم توسط استاندار تشریح شد.

ایلنا: جلسه شورای معاونین وزارت کشور پیش از ظهر امروز به ریاست وزیر کشور و با حضور حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم به عنوان مهمان ویژه این نشست برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، محمدرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در این جلسه با اشاره به برنامه های وزارت کشور برای رصد دقیق فعالیت های مجموعه نهادها و دستگاه های وابسته به دولت در استان ها، حضور دوره ای استانداران در جلسات شورای معاونین این مجموعه را اقدامی در جهت ارتقای هماهنگی و هم افزایی بیشتر بین نمایندگان عالی دولت در استان ها برشمرد.

رحمانی فضلی همچنین با اشاره به بررسی عملکرد یکساله استان قم در نشست امروز، مزیت ها، قابلیت ها و چالش های توسعه در قم را یادآور شد و افزود: مسؤلان استان قم باید از همه ظرفیت های موجود در این استان از جمله سفر پیش روی دولت برای شتاب بخشی به روند توسعه و پیشرفت قم استفاده کنند

استاندار قم نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات وزیر کشور و معاونین در تشکیل این نشست کاری، گزارشی از عملکرد یکساله استان قم در بخش های مختلف سیاسی، فرهنگی، عمرانی واجتماعی ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش ضمن تبیین بخش های مختلف گزارش خود، خدمت رسانی به مردم را یکی از نعمتهای بزرگ الهی و از اصول و ارکان مهم مسؤلیت پذیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: از حدود یکسال پیش که لطف الهی شامل حال بنده گردید تا به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید و خدمتگزار مردم شریف و انقلابی قم باشم تمام همت خود را برای انجام بهترین و شایسته ترین خدمات به این مردم بکار بسته ام.

وی با بیان این که در این مدت کوتاه و علیرغم همه مشکلات و موانع، قدم های بزرگی در راه توسعه و پیشرفت قم برداشته شده است، این مهم را مدیون همت و تلاش جمعی عنوان و خاطرنشان کرد: با تمام وجود در خدمت مردم و تحقق اهداف و برنامه های دولت خواهم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز