خبرگزاری کار ایران

در یکصد و سومین جلسه علنی شورای شهر قم مطرح شد؛

انتقاد آتش‌زر از افزایش هزینه‌های غیرضرور در آتش‌نشانی قم

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۱۰

هزینه هایی مثل مراسمات جشن ۱۱ برابر افزایش داشته و این درحالی است که در مواردی چون تهیه لوازم آتش نشانی که کاری ضروری است، ۳۰ درصد کاهش انجام شده است.

ایلنا: رئیس کمیسیون برنامه بودجه شورای اسلامی شهر قم، با انتقاد از افزایش هزینه‌های غیر ضروری در آتش‌نشانی قم، گفت: هزینه هایی مثل مراسمات جشن ۱۱ برابر افزایش داشته و این درحالی است که در مواردی چون تهیه لوازم آتش نشانی که کاری ضروری است، ۳۰ درصد کاهش انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت الاسلام سیدمحمد آتش زر، صبح امروز در یکصد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، در خصوص موضوع اخذ مجوز اصلاحیه بودجه سال ۹۳ سازمان آتش نشانی شهرداری قم، اظهار داشت: بودجه سال گذشته آتش نشانی قم ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که در سال جاری این بودجه تغییری نکرد و فقط هزینه های آن جا به جا شد.

وی با بیان این که حدود ۱۴ ردیف از بودجه مورد نظر آتش نشانی شهرداری قم افزایش یافته است، گفت: برای مثال هزینه هایی مثل مراسمات جشن به ۱۱ برابر و هزینه آموزش شهروندان ۶۶ درصد افزایش داشته است.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر قم، افزود: افزایش های مذکور در حالی است که در مواردی چون تهیه لوازم آتش نشانی که کاری ضروری است، ۳۰ درصد کاهش داشته است.

آتش زر، گفت: این رویه باید در شهرداری قم مورد بازنگری جدی قرار گیرد، چرا که دیدیم هزینه ها افزایش یافته است؛ آن تجهیزاتی که باید بخرند و نیاز هم است مثل لوازم آتش نشانی کاهش داشته اما هزینه های جاری و غیر ضرور افزایش داشته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم، گفت: شورای اسلامی شهر قم باید با شهرداری قم اتمام حجت کند که سال آینده این روند اصلاح شود.

در پایان موضوع اخذ مجوز اصلاحیه بودجه سال ۹۳ سازمان آتش نشانی شهرداری قم با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر قم، تصویب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز