خبرگزاری کار ایران

آرامش به کاراته بازگشته است؛

مهدی زاده: برای قهرمانی به فرانسه می‌رویم / خبر مصدومیتم واقعیت نداشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۴۱

فعلا که حاشیه ها به پایان رسیده و آرامش به کاراته ایران بازگشته است. همه باید مشکلات گذشته را فراموش کنند و برای اعتلای نام کاراته کشورمان بکوشند.

نفر سوم مسابقات جهانی کاراته در سال ۲۰۱۴ گفت: در حال حاضر حاشیه ها در کاراته به پایان رسیده و آرامش به خانواده این ورزش بازگشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی کاراته کشورمان برای حضور در نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته(کاراته وان) در سال ۲۰۱۵ امشب راهی فرانسه می شود.

امیر مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در این باره اظهار داشت: امشب به فرانسه می رویم تا در مسابقات کاراته وان شرکت کنیم. خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و برای کسب عنوان قهرمانی شانس زیادی داریم.

وی در مورد شرایط کنونی خود نیز خاطر نشان کرد: برخی از قول من گفته بودند که مصدوم هستم که چنین خبری صحت ندارد. من در حال حاضر از وضعیت خوبی برخوردارم و با آمادگی کامل در تاتامی فرانسه ظاهر خواهم شد.

قهرمان کاراته جهان در سال ۲۰۱۳ پاریس با بیان این که آرامش به خانواده کشور بازگشته است، یادآور شد: فعلا که حاشیه ها به پایان رسیده و آرامش به کاراته ایران بازگشته است. همه باید مشکلات گذشته را فراموش کنند و برای اعتلای نام کاراته کشورمان بکوشند.

عضو تیم آذر نوین قم در پایان، در مورد وضعیت این تیم در سوپر لیگ کاراته افزود: شرایط خوبی داریم که با حفظ منوال کنونی و در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید، به عنوان قهرمانی دست پیدا خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز