خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی؛

پل جمهوری اسلامی در قم افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۱۹

پل بزرگ جمهوری قم به طول ۱۱۰۰ متر، فلکه سپاه در منطقه ۴ قم را به خیابان جوادالائمه(ع) در منطقه ۲ قم وصل می کند و در طول این مسیر از بلوار امین(ص)، خیابان ساحلی، بلوار زائر و بلوار امام رضا(ع) عبور می کند.

ایلنا: پل بزرگ جمهوری اسلامی در قم، با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات استانی در قم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آئین افتتاح و بهره برداری از فاز اول پرژوه پل جمهوری، عصر امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدصادق صالحی منش استاندار قم، محمد دلبری شهردار قم، محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر قم، و جمعی از مسئولین استانی در قم برگزار شد.

سخنرانان این همایش به ترتیب، حاتمی شهردار منطقه ۴ قم، آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر قم، دلبری شهردار قم، صالحی منش استاندار قم و در نهایت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بودند که سخنرانی خود را در سالن همایش های دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان قم انجام دادند.

در پایان این مراسم نیز از برخی از خانواده های شهداء، با اهداء جوایزی تقدیر شد.

خاطرنشان می شود، پل بزرگ جمهوری قم به طول ۱۱۰۰ متر، فلکه سپاه در منطقه ۴ قم را به خیابان جوادالائمه(ع) در منطقه ۲ قم وصل می کند و در طول این مسیر از بلوار امین(ص)، خیابان ساحلی، بلوار زائر و بلوار امام رضا(ع) عبور می کند.

اخبار تکمیلی این مراسم متعاقبا منتشر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز