خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی این مکان مذهبی:

کارکنان مسجد جمکران، کمتر از حداقل دستمزد قانونی دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۴۸

«پرداخت‌هایی که ما در مسجد داریم از حداقل حقوق کارگران در سطح کشور پایین‌تر است اما برای افزایش و ترمیم این فاصله، اقداماتی را در دستور کار قرار داده‌ایم از جمله آنکه از خیرین خواسته‌ایم در این بخش مسجد را یاری کنند.»

معاون اجرایی مسجد جمکران می‌گوید؛ نیروی کار این مکان مذهبی کمتر از حداقل دستمزد قانونی دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، احمد حاجی‌زاده در این باره توضیح داد: پرداخت‌هایی که ما در مسجد داریم از حداقل حقوق کارگران در سطح کشور پایین‌تر است اما برای افزایش و ترمیم این فاصله، اقداماتی را در دستور کار قرار داده‌ایم از جمله آنکه از خیرین خواسته‌ایم در این بخش مسجد را یاری کنند.

او ادامه داد: از ابتدای سال، ۴ محور در حوزه رفاهی کارکنان و خادمین برنامه ریزی شد که با تلاش همکاران در معاونت اجرایی بسیاری از آن‌ها محقق شده و این تلاش‌ها تا پایان سال و محقق شدن تمام محور‌ها ادامه خواهد داشت.

حاجی‌زاده با اشاره به تأکید تولیت این مکان مذهبی بر توانمندسازی کارکنان مسجد جمکران، به اقدامات انجام شده در این زمینه اشاره کرد و افزود: برای ارتقای بعد روحی و اخلاقی کارکنان جلسات و کلاس‌های آموزشی، دینی و اعتقادی با حضور اساتید مطرح کشور برنامه ریزی کرده‌ایم و ۱۱ جلسه درس اخلاق از اسفند سال گذشته تاکنون برگزار شده است.

وی گفت: داشتن انگیزه و انرژی در کارکنان برای خدمت به زائران مسجد بسیار حائز اهمیت است و برای محقق شدن آن از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد تا حداقل افزایش را در پرداخت حقوق‌ها داشته باشیم.

معاون اجرایی مسجد جمکران همچنین از فقدان بیمه تامین اجتماعی برای کارکنان این مسجد خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار بیمه عمر کارکنان مسجد اجرا شد. در بحثبیمه درمان نیز با سازمان تامین اجتماعی رایزنی‌های خوبی صورت گرفت و نتیجه بر آن شد واحدی از آن سازمان در مسجد مستقر شود تا انجام کارهای بیمه‌ای برای همکارانمان آسان‌تر شود.

وی افزود: با دو بانک قراردادهایی امضا شد که تا سقف ۵ میلیون تومان به صورت قرض الحسنه به کارکنان تسهیلات پرداخت شود و تا امروز تعدادی از این وام‌ها به ترتیب اولویت پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز